76

Re: Plannen 2020

Knokke/Sluis is de eerste zaterdag van September. Inschrijving is nog niet open maar die zal vlug volzet zijn.

77

Re: Plannen 2020

davidr schreef:

Gisteren ingeschreven voor de halve in Terheijden in juni. Daarvoor wordt het in mei denk ik weer Breukelen, Ter Aar, of Geel (be).
Daarna zomervakantie en dan nog een kwart en een halve. Kwart wordt dan hoeksche waard of Alphen.

Iemand nog tips voor een halve in september of oktober ?

Halve NO-polder is op 30/8
Halve Vroomshoop is de week daarna.

78

Re: Plannen 2020

Bedankt voor de tips!

Knokke ga ik in de gaten houden, die komt t beste uit. Is organisatie vd Zwintriathlon begrijp ik, de inschrijvingen starten op woensdag 1 januari (of iig de kandidaatstellingen..).

79

Re: Plannen 2020

Hedcandy schreef:

In Emmeloord is een halve, ergens in sept dacht ik. Zou je even moeten zoeken op triathlon Noord oost polder.

30 augustus, inschrijven vanaf 1 januari.

Je moet sneller dan de klos zijn.

80

Re: Plannen 2020

davidr schreef:

Gisteren ingeschreven voor de halve in Terheijden in juni.

Ik ook weer!

Je moet sneller dan de klos zijn.

81

Re: Plannen 2020

Iemand suggesties voor een leuke buitenlandse triathlon met zowel een halve als olympische afstand. Liefst einde seizoen, dus bijv. september of oktober. Ik heb het web een paar uur afgestruind, maar kan weinig vinden. Ter illustratie, geen enkele Ironman of Challenge in die periode heeft een halve en OD tegelijkertijd (of in hetzelfde weekend). Vaak is e.e.a. ook al vol. Ik vond wel Podersdorf (Oostenrijk), maar zoek nog een alternatief.

82

Re: Plannen 2020

Allgau? Al is die iets vroeger dan je zou willen, 16 augustus.
Davos heeft ook een Challenge weekend in het weekend van 29 augustus.

83

Re: Plannen 2020

Thanks, Allgau was een mooie geweest maar helaas al vol. Davos had ik gezien, maar volgens de website is de "halve" daar 1,9-54-21. Ik weet niet of dat klopt?

84

Re: Plannen 2020

http://www.ironlakes.be/?page_id=1441&lang=nl#

85

Re: Plannen 2020

Das een optie, thanks, wel een zware optie (ik ben zo slecht in klimmen...) maar desalniettemin!

86

Re: Plannen 2020

@davidr - Zwintriathlon ga ik ook weer proberen, was ik hierboven vergeten, of verdrongen: die is echt heel erg moeilijk om tussen te komen, althans, de kwart (op woensdag). Ik heb het één keer geprobeerd, toen viste ik al achter het net 40 seconden nadat de inschrijving open was gegaan...

Louise

87

Re: Plannen 2020

ic3d schreef:

Thanks, Allgau was een mooie geweest maar helaas al vol. Davos had ik gezien, maar volgens de website is de "halve" daar 1,9-54-21. Ik weet niet of dat klopt?

Verkijk je niet op de 54km, je fiets vrijwel direct de fluelapass op, dan naar beneden aan de andere kant naar Susch, en dan weer terug, is volgens mij ruim 1600m klimmen in 2 lange klimmen en duurt waarschijnlijk langer dan een normale 90km fietsen.

Wel hebben ze soms last van het weer. Een paar jaar geleden werd er alleen naar boven gefietst omdat het te glad werd door sneeuw. Toen hebben ze het opgeknipt volgens mij en was het niet een wedstrijd meer, maar verschillende losse wedstrijden.

88

Re: Plannen 2020

olaf2004 schreef:
rdlk schreef:

Ik kan niets vinden over Ironman Maastricht (5150) Heeft iemand een link voor mij?

Site gaat maandag open. Inschrijven kan vanaf dinsdag. Alleen stond overal vermeld dat het in het weekend van 5 september zou zijn. Alleen op Facebook meldt Ironman dat het in het weekend van 14 augustus plaats vinden. Deze valt dan voor mij af.

En toen was er vandaag ineens een site online voor Maastricht, en ik heb me ingeschreven voor de 5150.
https://www.ironman.com/msf-maastricht-limburg

89

Re: Plannen 2020

ic3d schreef:

Iemand suggesties voor een leuke buitenlandse triathlon met zowel een halve als olympische afstand. Liefst einde seizoen, dus bijv. september of oktober. Ik heb het web een paar uur afgestruind, maar kan weinig vinden. Ter illustratie, geen enkele Ironman of Challenge in die periode heeft een halve en OD tegelijkertijd (of in hetzelfde weekend). Vaak is e.e.a. ook al vol. Ik vond wel Podersdorf (Oostenrijk), maar zoek nog een alternatief.



70.3 Emilia Romagna en ook een 5150 meen op dezelfde dag

90

Re: Plannen 2020

rdlk schreef:
olaf2004 schreef:
rdlk schreef:

Ik kan niets vinden over Ironman Maastricht (5150) Heeft iemand een link voor mij?

Site gaat maandag open. Inschrijven kan vanaf dinsdag. Alleen stond overal vermeld dat het in het weekend van 5 september zou zijn. Alleen op Facebook meldt Ironman dat het in het weekend van 14 augustus plaats vinden. Deze valt dan voor mij af.

En toen was er vandaag ineens een site online voor Maastricht, en ik heb me ingeschreven voor de 5150.
https://www.ironman.com/msf-maastricht-limburg

 
Ik ook net ingeschreven voor 16aug. Zwemmen en fietsen zal nog wat training nodig hebben, maar ik heb nog tijd en zwemmen gaat steeds beter.

91

Re: Plannen 2020

Plannen voor 2020 zijn op dit moment

- 7 juni Ter Apel 1/8
- 20 juni Holten OD
- 4 juli Hardenberg  OD (NK kampioenschap)

Of toch

triathlon Klazienaveen en dan de halve maar ik zie deze nog niet terug in het overzicht van NTB. Ik las op Facebook dat deze in augustus zou worden gepland. Dat is of in de vakantie of er vlak erna, dat is voor mijn planning niet echt handig.

92

Re: Plannen 2020

e_dwin schreef:

triathlon Klazienaveen en dan de halve maar ik zie deze nog niet terug in het overzicht van NTB. Ik las op Facebook dat deze in augustus zou worden gepland. Dat is of in de vakantie of er vlak erna, dat is voor mijn planning niet echt handig.

Klazienaveen is 23 augustus aankomend jaar

93

Re: Plannen 2020

waltaf schreef:
ic3d schreef:

Iemand suggesties voor een leuke buitenlandse triathlon met zowel een halve als olympische afstand. Liefst einde seizoen, dus bijv. september of oktober. Ik heb het web een paar uur afgestruind, maar kan weinig vinden. Ter illustratie, geen enkele Ironman of Challenge in die periode heeft een halve en OD tegelijkertijd (of in hetzelfde weekend). Vaak is e.e.a. ook al vol. Ik vond wel Podersdorf (Oostenrijk), maar zoek nog een alternatief.



70.3 Emilia Romagna en ook een 5150 meen op dezelfde dag

Thanks! Ik had hier naar gekeken, maar er stond niets bij 'side-events'. Nu blijkt dat je nog niet kunt registreren bij de 5150 en dat dit dus ook nog niet getoond wordt in de overzichten. Ironman is vaak onduidelijk met zijn 4184 en 5150 evenementen. Dat terwijl 'Kids' en 'Nighrun' altijd wél volop gepromoot worden.

94

Re: Plannen 2020

Louise schreef:

Bij mij begint de planning in z'n plooi te vallen, ik wacht alleen nog wel op definitieve data voor (of zelfs doorgaan van?) Ter Aar (hopelijk het weekend na Brouwersdam) en Hoeksche Waard.

Datum Hoeksche Waard is bekend: 30 augustus. Dan wordt het voor mij die en de week erna Herkingen, allebei de kwart. Ik zie alleen niet staan wanneer de inschrijvingen voor Hoeksche Waard opengaan.

Louise

95

Re: Plannen 2020

2 Rivers Marathon in Zaltbommel - 9 februari (<-- dan kan ik "Gelderland" als marathonprovincie ook weer afstrepen)
Terheijden halve triathlon (m'n eerste smile) - 14 juni
Gelreman hele triathlon (ook m'n eerste) - 22 augustus

Dit is wat er gepland is. Verder hoop ik hier en daar nog wat kwarten of achtjes mee te pakken, als trainingsmoment.
En ik moet aan de slag met langere afstanden fietsen.

Als ik nog ergens een loopje/trail kan meepakken dan zou dat ook mooi zijn, maar ik ga me nergens op vastpinnen. Hoewel die ene "trihard" naast die startbaan (Haarlemmermeer?) me wel leuk lijkt...

Genoeg te doen dus. Doel is finishen en genieten onderweg. Kijken of me dat beide lukt big_smile.

96

Re: Plannen 2020

Dat is mooi ambitieus PGN10T! Gaaf dat je de Gelreman gaat doen.

97

Re: Plannen 2020

Ja, afgelopen jaar geholpen bij de opbouw en de volgende dag op een kruispunt.
Mooi om dat mee te maken en hij is bijna in de achtertuin...
Kleinschalig en niet te duur zijn bij mij ook altijd prima argumenten big_smile

Ik vond de organisatie ook wel prima/sympathiek dus dan is de keus vlot gemaakt.

We gaan het meemaken!

98

Re: Plannen 2020

Dit jaar stond ik ook als vrijwilliger op de Gelreman. Denk dat ik in 2020 zelf een wedstrijd heb op die dag.

99

Re: Plannen 2020

Louise schreef:
Louise schreef:

Bij mij begint de planning in z'n plooi te vallen, ik wacht alleen nog wel op definitieve data voor (of zelfs doorgaan van?) Ter Aar (hopelijk het weekend na Brouwersdam) en Hoeksche Waard.

Datum Hoeksche Waard is bekend: 30 augustus. Dan wordt het voor mij die en de week erna Herkingen, allebei de kwart. Ik zie alleen niet staan wanneer de inschrijvingen voor Hoeksche Waard opengaan.

Louise

Mooi die kan ook in de agenda!

100

Re: Plannen 2020

Hoera, Ter Aar is inderdaad in het weekend dat ik hoopte/verwachtte: 24 mei. Dus daarmee is mijn planning rond:

16 mei - Brouwersdam 90
24 mei - Ter Aar (kwart, ijs en weder dienende een PR-poging)
22 augustus - Ouderkerk OD
30 augustus - Binnenmaas kwart
5 september -  Herkingen kwart
20 september - Alphen kwart

In de aanloop nog wat crossjes en 5 en 10 km-loopjes, en 28 maart zwemloop Vlissingen (1km/10 km).
Het naseizoen, aug/sep, is een soort experiment: vier kwartjes in vijf weekenden, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Louise