151

Re: Plannen 2020

IronMan heeft een pagina met info over wijzigningen door het Corona virus:  https://www.ironman.com/updates

Binnen Europa veel uitgesteld.
Barcelona, Marbella, Mallorca, Aix-en-Provence, Griekenland gaan allemaal niet door op de geplande datum.

Je kan op een latere datum deelnemen of omboeken naar een ander evenement.

152

Re: Plannen 2020

Veel worden verplaatst naar eind oktober, dat is temperatuurtechnisch wat betreft zwemmen misschien nog best een uitdaging..

153

Re: Plannen 2020

Challange Roth ook gecancelled. Staat op FB een uitgebreide video met statement. Lossen het met inschrijfgeld overigens zeer netjes op imo.

154

Re: Plannen 2020

Ik zag vanmorgen diverse artikelen voorbij komen waarin eigenlijk naar voren komt dat we rekening moeten houden dat de rest van het jaar evenementen afgelast worden en andere maatregelen van kracht blijven....

155

Re: Plannen 2020

Remco schreef:

IronMan heeft een pagina met info over wijzigningen door het Corona virus:  https://www.ironman.com/updates

Binnen Europa veel uitgesteld.
Barcelona, Marbella, Mallorca, Aix-en-Provence, Griekenland gaan allemaal niet door op de geplande datum.

Je kan op een latere datum deelnemen of omboeken naar een ander evenement.

IM70.3 Barcelona is inderdaad zojuist verplaatst naar 4 oktober, de datum van IM Barcelona. Dus ik heb goede hoop dat die in elk geval door gaat. Dat was eigenlijk een extraatje, en wilde ik mogelijk uitstellen naar 2021, maar nu een erg welkom doel!

156

Re: Plannen 2020

sanger schreef:

Ik zag vanmorgen diverse artikelen voorbij komen waarin eigenlijk naar voren komt dat we rekening moeten houden dat de rest van het jaar evenementen afgelast worden en andere maatregelen van kracht blijven....

Afhankelijk van hoe de situatie zich de komende weken ontwikkeld zal dit één van de mogelijkheden zijn inderdaad.
Laten we (voor iedereen) hopen op een iets gunstiger scenario...

157

Re: Plannen 2020

IM70.3 Barcelona is inderdaad zojuist verplaatst naar 4 oktober, de datum van IM Barcelona. Dus ik heb goede hoop dat die in elk geval door gaat. Dat was eigenlijk een extraatje, en wilde ik mogelijk uitstellen naar 2021, maar nu een erg welkom doel! Ik hoop het ook sta ook aan de start normaal daar. Maar IM Barcelona en IM70.3 zijn normaal op verschillende locaties en parcours dacht ik?

158 Laatst bewerkt door Macer (27-03-20 12:42:21)

Re: Plannen 2020

Laten we niet hopen dat er het hele jaar niets meer gedaan kan worden, dan wordt het wel een heeeeeeeeel lang jaar, waarbij je werkelijk niets hebt om naar uit te kijken.. (en dan bedoel ik niet alleen de triathlons).

Ik hoop zo dat binnen 2 maanden weer wat opgepakt kan worden wat betreft sport op tv, dit zou echt een morele boost kunnen geven aan iedereen. Eventueel eerst nog maar een tijdje zonder publiek.

Ben trouwens wel benieuwd hoe ze in Barcelona de IM en IM70.3 gaan combineren op dezelfde dag, ik ben blij dat wij ons hotel al geregeld hebben.

159

Re: Plannen 2020

Weekend warrior triathlon bij Blenheim is verplaatst van juni naar september. De White Horse Challenge (150km cycling sportive) is gecancelled, maar inschrijving blijft voor volgend jaar geldig.

160

Re: Plannen 2020

Ik heb voor Barcelona ook alles al geregeld dus hopelijk gaat het door want heb geen annulatie verzekering. Maar met de 70.3 zal het mischien ook over 2 dagen gaan op zaterdag de 70.3 en op zondag de FD of omgekeerd? Laat ons hopen dat het goed komt tegen dan maar Spanje word wel heel hard getroffen gisteren weer 759 doden daar.

161 Laatst bewerkt door Macer (27-03-20 15:41:16)

Re: Plannen 2020

Ons hotel is ook 800 euro zonder annulering, dus ik hoop maar dat we in ieder geval die kant weer op kunnen die tijd :-) Als de IM niet doorgaat, hebben we dan in ieder geval nog een week vakantie ofzo..

Verder nog vliegtickets en fietsvervoer.. En dat allemaal ook nog een keer richting Zweden in Augustus.. Het is zwaar klote, maar helaas kan je er verder ook niet zoveel aan doen.

162

Re: Plannen 2020

Als de IM niet doorgaat en er is geen reisverbod meer ga ik natuurlijk ook een paar dagen van de streek genieten daar. Maar hoop toch nog dat het doorgaat. Met een hete zomer zal het virus mischien wel een heel eind teruggeslagen zijn daar.