1

Onderwerp: Westcoast Challenge 2019

Omdat er best nog wat deelnemers bij kunnen bij deze het topic over de WCC 2019. Mijn vijfde deelname, ik vind het een mooi avontuur elk jaar en ik denk dat jullie dat ook vinden. 130km lijkt veel (en dat is het ook), maar als je een marathon kan lopen en een halve triathlon kan volbrengen dan red je dit ook. Dus, vind een maatje (m/v) en schrijf in!

https://www.westcoastchallenge.nl/

En mijn verslag van vorig jaar:
http://www.amstelracing.nl/hardlopen/we … enge-2018/

2

Re: Westcoast Challenge 2019

Heb de verhalen van je allemaal gelezen. Lijkt me enorm tof. Twee dingen: dit jaar is te vroeg en ik zoek nog een maatje. Dus misschien volgend jaar.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3

Re: Westcoast Challenge 2019

Ziet er heel gaaf uit, maar geloof niet dat het voor mij haalbaar is wink

4

Re: Westcoast Challenge 2019

Ik heb de verhalen ook gelezen, erg mooi inderdaad, maar voor mij is het ook niet haalbaar. Ik vind het wel wat voor mijn man. Die zegt er nog een nachtje over te slapen.

5

Re: Westcoast Challenge 2019

Succes morgen Maca!

6

Re: Westcoast Challenge 2019

Ah, is hij morgen...succes Maarten! Je zult zo al wel starten gok ik.

7

Re: Westcoast Challenge 2019

Vreemd genoeg kan ik Maarten niet vinden in de tracker. Twee teamgenootjes zie ik wel.

8

Re: Westcoast Challenge 2019

De tracker werkte niet vlekkeloos begreep ik. Dat was in mijn geval ook niet erg, ik ben na 95km uitgestapt (en mijn maatje dus ook). De afgelopen weken heb ik last van mijn linkerknie, mijn fysio kan niet precies vinden wat het is, en daardoor kon ik uiteindelijk gewoon niet meer lopen. Mijn tempo lag boven de 7 min/km en ik sleepte mijn linkerbeen een beetje mee en zag niet in hoe ik nog een kleine 40km over het strand zou moeten afleggen.

De eerste helft ging nog wel goed, maar na de overtocht was het snel afgelopen. Helaas, mijn eerste DNF ooit, volgend jaar revanche.

9

Re: Westcoast Challenge 2019

Balen Maarten, maar verstandige keus lijkt me. Hopelijk valt het herstel mee, en blijf je niet te lang last houden van je blessure.

10

Re: Westcoast Challenge 2019

Jammer Maarten, maar verstandige keuze zo te lezen. Hopelijk kom je met de fysio achter de oorzaak van de knieproblemen.

11

Re: Westcoast Challenge 2019

Balen Maarten! En zeker een blessure zonder duidelijke oorzaak is vervelend. Sterkte.

12

Re: Westcoast Challenge 2019

Vervelend, Maarten, en zeker teleurstellend en frustrerend - maar inderdaad, een DNF kan het beste besluit zijn.

Het lijkt me vooral vervelend om nog in het duister te tasten over de blessure. Als de fysiotherapeut het na een paar keer niet weet, zou ik zeggen: probeer een andere. Of zelfs een meersporenbeleid, met ook nog bv. de sportarts of een osteopaat - of waar andere mensen in je omgeving goede ervaringen mee hebben. Ze kijken en werken allemaal net anders, en soms is het een soort toevalligheid of iemand wat (her-)kent.

Beterschap gewenst!

Louise