1

Onderwerp: hello people

Goeiemorgen allemaal, mijn naam is Seba, 33jaar, woonachtig te Kortrijk (België). Lees hier al enkele weken mee en wou toch eventjes mij officeel voorstellen.
Ik ben al heel mijn leven sportief, maar wil mij nu toespitsen op het deelnemen aal triathlons met als uiteindelijke doel ooit een "Ironman" te worden.

In 2020 ga ik een seizoen kwarttriathlons doen, om zo te wennen aan dit alles. Indien dit meevalt, bouwen we stelselmatig op naar half en ooit een volledige triathlon. Heb ooit 7 jaar terug eens deelgenomen aan een kwart maar de herinneringen zitten al ver.


Ik hoop hier motivatie, tips en ervaringen te vinden die mij kunnen helpen op weg naar mijn doel.

groeten Seba

2

Re: hello people

Welkom Sebastiaan, ik zag in eerdere posts van je dat je al aardig hebt geïnvesteerd in heel mooi materiaal, dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen! Veel plezier met trainen en toekomstige wedstrijden.

Ik ben in de afgelopen twee jaar van sprint naar een halve gegaan afgelopen september en voor oktober 2020 staat mijn eerste hele op het programma dus herken jouw plan van het opbouwen wel.
Groeten,
Richard

3

Re: hello people

Gringo schreef:

Welkom Sebastiaan, ik zag in eerdere posts van je dat je al aardig hebt geïnvesteerd in heel mooi materiaal, dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen! Veel plezier met trainen en toekomstige wedstrijden.

Ik ben in de afgelopen twee jaar van sprint naar een halve gegaan afgelopen september en voor oktober 2020 staat mijn eerste hele op het programma dus herken jouw plan van het opbouwen wel.
Groeten,
Richard

bedankt Richard, zijn idd serieuze investeringen, maar heb ze wel voor even nu!

Ik heb me trouwens gisteren ingeschreven voor mijn eerste kwarttriathlon hier in de buurt : 10 mei Sporkin 1/4 triathlon in Veurne, dichtbij Ieper.