1

Onderwerp: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Voor de liefhebbers van zwemlopen is er een zwemloopcircuit, met 6 zwemlopen in Brabant en Zeeland.
Kijk hiervoor op http://zwemloopcircuit.nl, voor alle info.

2

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Misschien doe ik wel mee in (H)ulst, mijn geboortestad. Zwembad waar ik heb leren zwemmen en een rondje lopen over de wallen is wel een heel nostaligsche wedstrijd. Eerst competitieplanning maken met de dames...

3

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

En ook ik ben van plan eindelijk eens mee te gaan doen in mijn geboortestad, en dat zou dan ook mijn eerste echte zwemloop zijn. Vlissingen, 28 maart.

Hulst lijkt me wel mooier, Sandra, het zwembad in Vlissingen ligt zo ongeveer op de lelijkste plek van heel Walcheren. Het is wel een mooi zwembad gelukkig.

Louise

4

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Heb toen ik nét borstcrawl onder de knie had ooit meegedaan. Toen was het zwemmen echt overleven, want ik was te langzaam om anderen in te halen (zonder tegenliggers in de weg te zwemmen) maar snel genoeg om niet de hele tijd in te hoeven houden.

Enig idee hoe dat bij jullie geregeld is? Hoeveel mensen liggen er tegelijkertijd in een baan bijvoorveeld.?

5

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Ik ben van plan dit jaar in Breda mee te doen!

6

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Wordt het Frijters ZwemloopCircuit in 2022 weer (her)opgestart?

7

Re: Zwemloopcircuit Brabant en Zeeland

Dat zou mooi zijn. Altijd een leuke opstart voor het nieuwe seizoen. Er zijn in de tussentijd wel een paar evenementen die ermee gestopt zijn. Voor zover ik heb meegekregen in elk geval Roosendaal en ik dacht ook Bergen op Zoom of Vlissingen. Hopelijk blijft er nog genoeg over om het weer opgestart te krijgen.