Onderwerp: Even voorstellen
Dag iedereen,
ik lees hier net als enkele anderen al een tijdje mee, maar bij deze stel ik me even voor om wat actiever deel te nemen aan de discussies op dit forum.
Mijn naam is Thomas, 27 jaar en ik woon in Aalst (Oost-Vlaanderen, België). Ik heb afgelopen 3 jaar telkens 1 sprint distance triatlon meegedaan (mr. T triatlon in Gent) en ga dit aankomende zomer uitbreiden naar (waarschijnlijk) 2 sprint afstanden en 1 of 2 olympische afstanden.
In het kort mijn achtergrond in de sport:
Zwemmen:
Niet echt een achtergrond, enkel door de triatlon ben ik momenteel les/training aan het volgen. Ik zwem 1 a 2x per week
Fietsen:
In de zomer fiets ik graag, voornamelijk heuvelachtige ritten maar tot nog toe geen echte consistentie hierin gekregen wegens andere prioriteiten. Dit jaar wil ik wel eens gericht trainen op de fiets ipv zomaar twee-wekelijks te gaan rondfietsen.
Lopen:
Ik doe vanaf m'n 22 aan atletiek, dus dit is m'n sterkste onderdeel. 's winters doe ik veldlopen (meestal +-9 km, op kampioenschappen de korte variant +-3km) en 's zomers loop ik 1500m - 3000m op de piste.
Ik train 6x per week, daardoor heb ik wel wat moeite om daarnaast nog consistent op de fiets te gaan trainen.
Ik zal op dit forum dus meer vragen hebben over de 1e twee onderdelen van de triatlon. Of 1e vier onderdelen als je T1 en T2 meetelt .
Groetjes,
Thomas