1

Onderwerp: Hallo!

Hallo allemaal,

Ik ben Jan en 51 jaar; veel bezig geweest met sport (hardlopen, fietsen) en sinds een paar jaar ook de idee om triathlons te gaan doen.
Aan zwemtraining gedaan (helaas door corona nu gestopt) en wat meer afgewisseld qua hardlopen en fietsen.Afgelopen periode een 1/16 en 1/8 triathlon gedaan en dat beviel mij heel goed, de ervaring, de sfeer en de verschillende acties in 1 vind ik erg prettig.
Dus hier wil ik mee verder.

Dit forum kan mij veel ideeen en antwoorden geven op mijn beginnersvragen (bijv. hoe kies ik een goed wetsuit), dus ga hier veel gebruik van maken.

Nu maar hopen dat er snel weer triathlons georganiseerd worden.

gr
Jan

2

Re: Hallo!

Dat is idd het grote probleem nu... Triatlons.

3

Re: Hallo!

Ja, ik dacht ook al:

JanBiele schreef:

Afgelopen periode een 1/16 en 1/8 triathlon gedaan

Waar dan? Is er ergens wél iets doorgegaan dan? Of (min of meer) op eigen houtje? Met sfeer dan nog ook?

Maar los daarvan: welkom op het forum!

Louise

4

Re: Hallo!

Helemaal gelijk, Louise! ik was iets te enthousiast.
Afgelopen periode was voor mij vorig jaar zomer, pre-corona.

Nu wel aan het speuren voor georganiseerde triathlons, maar nog niks gevonden.

gr
Jan

Louise schreef:

Ja, ik dacht ook al:

JanBiele schreef:

Afgelopen periode een 1/16 en 1/8 triathlon gedaan

Waar dan? Is er ergens wél iets doorgegaan dan? Of (min of meer) op eigen houtje? Met sfeer dan nog ook?

Maar los daarvan: welkom op het forum!

Louise

5

Re: Hallo!

Welom!

6

Re: Hallo!

Ah, ja, vorig jaar - vroegâh, toen er nog triathlons wel doorgingen...

Er zijn er een paar die nu nog op groen staan op de NTB-kalender, dus die in principe doorgaan, maar dat wil op dit moment volgens mij niet veel meer zeggen dan dat ze nog niet geannuleerd zijn. Ik bedoel: er is wel kans dat er toch nog wat doorgaat eind augustus, in september en begin oktober, maar geen idee hoe groot die kans is. 

Louise