451

Re: Planning 2021

Iron Lakes 17/18 september 2022

452 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (27-09-21 13:32:55)

Re: Planning 2021

Triathlon Alphen was weer leuk! Dit keer de sprintafstand gedaan. En na een nacht niet slapen van de buikpijn was dat ook wel genoeg wink

Zwemmen 15:35 ging soepel zo gauw ik de schoolslagzwemmers kwijt was
Fietsen 33 km/h en flink tegen mn drempel (175W) aan kunnen trappen. Lekker veel mensen kunnen inhalen. Was alleen erg druk op het fietsparcours door het mooie weer. Bakfietsen, bejaarden, etc., dus regelmatig met handen aan de remmen gereden.
Lopen 4:55/km Benen waren leeg, maar 5 km lukt altijd wel.

Wissels waren langzaam, daar liep mijn man steeds op me in. Lopen begon hij ook sneller, maar kon ik me goed motiveren om m achterna te gaan. Uiteindelijk was ie 2 s sneller bij de finish big_smile

11e D24 en 13e vrouw overall

En nu ga ik echt taperen!

453

Re: Planning 2021

Net even de uitslag gecheckt. Had de 67e zwemtijd en 55e fietstijd, na het fietsen daarmee zo'n 9 plaatsen opgeschoven. Bij het lopen weer redelijk wat mensen ingehaald, en uiteindelijke 53e overall.

Ga zo dus nooit wat winnen, maar kan wel leuk meedoen en heb het geluk dat ik door een triathlon heen alleen maar beter wordt t.o.v. de rest van het veld. wink

Hopelijk zo ook weer in Calella!

454

Re: Planning 2021

Ik heb zondag samen met anderen van Dutch Adaptives ook mee gedaan in Alphen. Ik vond het ook erg leuk, mooi parcours en hele fijne sfeer. Iedereen is erg enthoesiast. Er werd zelfs voor onze allerlaatste deelneemster gewacht door een aantal vrijwilligers. Ik begreep dat de wethouder die het startschot gaf zelf later ook mee deed aan de 4e?

Dit was voor mij wel weer even een kersje op de taart. Dit jaar vond ik een en ander moeilijker dan vorig jaar. Ik zat er erger door heen denk ik. Jammer dat nu meteen de herfst weer losbarst, maar op naar volgend jaar.