1

Onderwerp: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk zover: De veel besproken sportdrank, Hornet Juice is nu eindelijk in Nederland verkrijgbaar.

Hornet Juice behaalde wereldwijde faam, toen
de Japanse marathonloopster Naoko Takahashi met behulp van Hornet Juice (Vaam) Goud won bij de Olympische Spelen.

Uit nieuwsgierigheid hebben wij een doosje vanuit Nieuw Zeeland (waar Hornet Juice wordt
geproduceerd) laten overkomen. Vervolgens hebben we dit door sporters uit verschillende
takken van sport, laten uitproberen. De resultaten waren inderdaad, zeer positief.
Met name de serieuzere sporters, gaven aan betere eindtijden te kunnen behalen,
en een langere constante energie te hebben.

Inmiddels hebben we Improvement Imports opgezet en de Europese
distributie van de Hornet Juice op ons
genomen. Wij zijn dan ook erg enthausiast dat we dit product nu bij jullie kunnen introduceren.

Meer informatie over Hornet Juice kunt u vinden op: www.hornetjuiceshop.nl.

We kijken erg uit naar jullie reacties
Voor Gratis proefdoseringen kunnen
jullie altijd contact met
ons opnemen: info@hornetjuiceshop.nl

Groeten,
Chris & Senne
Improvement Imports

2

Re: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

Subtiel sad

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

3

Re: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

ik heb de site gekeken voor meer informatie, maar ik kan weinig informatie vinden hoor.
Er wordt een hoop geclaimd, maar ik zie weinig onderbouwing.
1 van de dingen waar ik wel benieuwd naar ben is het volgende: "Hornet Juice werkt door de vet voorraad om te zetten in een bron van energie tijdens de training of wedstrijd".  Hoe dan? (en ik weet hoe vet wordt omgezet in energie)

met vriendelijke groet
harm

4

Re: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

Beste Harm,

Ik zal hier proberen een verkorte uitleg te geven.
De Japanse wetenschapper Dr. Abe Takeshi heeft een studie gemaakt van het voedinspatroon van de Giant Hornet.
Dit is een reuze wesp die per dag bijna honder kilometer kan vliegen, een absurd hoge prestatie voor zo een klein beestje.
De oorzaak van deze uitzonderlijke prestaties zit in het voedingspatroon, de larven zetten een bepaald stofje af dat
de volwassen hornet innemen als een soort krachtvoer. Bij nader onderzoek bleek dit stofje een unieke combinatie van aminozuren
te bevatten, die er samen voor zorgen dat vet versneld kan worden omgezet in energie. Succesvolle nabootsing van deze
natuurlijke formule heeft gezorgd voor de tot standkoming van VAAM.
Doordat de zoetstof (stevia) in VAAM in de Europese Unie niet wordt goedgekeurd heeft de Nieuw Zeelandse Mike Ward (die betrokken
was als proefpersoon bij het VAAM onderzoek) een kleine aanpassing gemaakt waardoor het product wel kon worden toegestaan
in de EU, het product na de aanpassing is Hornet Juice.
Voor meer feiten kunt u dit rapport raadplegen.
www.improvementimports.com/facts/VAAM-Hornet Juice-Study.pdf

Wij zullen zo snel mogelijk deze onderzoeken naar het Nederlands vertalen en op de site plaatsen.

Hopende hier iets mee tegemoet te komen zijn aan je vraag,

Vriendelijke groet,

Senne

5

Re: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

Hoi Senne
bedank voor de snelle toelichting, ik zal de link bekijken. Ik ben erg benieuwd.
(voor wie de link ook wil bekijken, je moet de link + de 3 woorden die erachter staan kopy/pasten. de directe link werkt niet).

vriendelijke groeten,
harm

6

Re: Veel besproken sportdrank nu eindelijk in Nederland

Niet te veel van deze wonder elixer drinken je gaat er van zoemen krijg zwart gele strepen ,vleugels op je rug
en als je dan nog ingehaald word ga je steken .
Wat een giller weer zo'n  Japanse toverdrank  .
Rapido

triathlon is 3 x beter