26

Re: Natuurijs in Nederland

Ja, zo lang terug alweer...
Ik weet dat ten minste 1 forummer° hem toen heeft uitgereden. Zijn er nog meer?

° Arthur, oftewel le petit mas

27

Re: Natuurijs in Nederland

Ow ..leuk .
Dat ga ik vanavond denk ik wel kijken .

28

Re: Natuurijs in Nederland

Wel komisch, net bij de lunch Elfstedentocht zitten kijken. Ik herinner me nog hoe koud ik het vond die dag, ik was met de kerst op de Canarische Eilanden wezen wandelen, +20, dat verschil was te groot voor m'n lijf.

Mijn man was erbij ook, voor z'n 3e kruisje.

Louise

29

Re: Natuurijs in Nederland

Fantastisch om te zien allemaal....wie weet, wie weet gaat hij nog een keer door. Ik ben lid en ik ben er klaar voor!

30

Re: Natuurijs in Nederland

arnosmit schreef:

Fantastisch om te zien allemaal....wie weet, wie weet gaat hij nog een keer door. Ik ben lid en ik ben er klaar voor!

Geweldig inderdaad om al die beelden te zien en verhalen te lezen! Ik be ook al jaren lid en er zeker niet klaar voor (maar tegen de tijd dat het doorgaat is dat wel het geval).

31

Re: Natuurijs in Nederland

Wat tof Louise, 3x zelfs! Gaaf. Dat kunnen niet veel mensen met hem delen..

32 Laatst bewerkt door chrisbakker (04-01-22 23:35:36)

Re: Natuurijs in Nederland

Inderdaad, wat gaaf dat ze nu alle (of heel veel) beelden laten zien.

Er zijn er veel bij waar ik me nog het kruipen onder de stenen bruggetjes herinner.

En vooral de "donkere gaten" als je van een stad weer de polder in schaatste en niks meer zag.
Heerlijk! Kippenvel als je de beelden terugziet.

Tja de man van de Knmi was duidelijk; in de huidige eeuw maximaal een 5 tal mogelijke jaren met die koude.
En als het tegenvalt maar 2 kansen op 100 jaar.

Wat ik wel duidelijk meemaakte onderweg was die man met zijn bevroren ogen, die heb ik nog in de ziekenwagen zien instappen.

33

Re: Natuurijs in Nederland

Hedcandy schreef:

Wat tof Louise, 3x zelfs! Gaaf. Dat kunnen niet veel mensen met hem delen..

Ja, dat selecte gezelschap gaat uitsterven. Hij hoopt nog altijd op een 4e!

Louise

34 Laatst bewerkt door MontanaMan (05-01-22 18:56:50)

Re: Natuurijs in Nederland

Louise schreef:
Hedcandy schreef:

Wat tof Louise, 3x zelfs! Gaaf. Dat kunnen niet veel mensen met hem delen..

Ja, dat selecte gezelschap gaat uitsterven. Hij hoopt nog altijd op een 4e!

Louise

3X! Ik ken 1 iemand die in 1997 meedeed, maar hem niet uitreed, hij ging trouwen de volgende dag en mocht pas vrij laat starten helaas.

35

Re: Natuurijs in Nederland

MontanaMan schreef:

Ik ken 1 iemand die in 1997 meedeed, maar hem niet uitreed, hij ging trouwen de volgende dag en mocht pas vrij laat starten helaas.

big_smile Je moet je life events ook niet in de winter plannen, als Elfstedentocht-kandidaat! Wij zijn niet voor niets in juni getrouwd! 

Dat is een geintje - maar het speelt wel. Bij onze verre reizen in de winter (Afrika, Nieuw-Zeeland) is Henk wel bezig geweest met uitzoeken of en hoe hij eventueel op tijd terug zou kunnen komen. Vanuit Afrika was dat te doen, vanuit Nieuw-Zeeland niet. Nouja, het was beide keren niet nodig...

Ik bedoel maar: je moet er wat voor over hebben wink

Louise