1

Onderwerp: Voorstellen en BEDANKT!

Hoi Allen,

Mijn naam is Ruben (34 jaar) en begin 2018 ben ik begonnen met het trainen voor een 1/8 triathlon. Ik ben erg rustig begonnen met het opbouwen van duurvermogen en conditie. Inmiddels bijna 3 jaar verder heb ik al een aantal 1/8, 1/4 en od gedaan. Zelfs dit jaar nog aan de tri-ouderkerk en de politie-triathlon in Spijkenisse mee kunnen doen.

Zwemmen is voor mij de grootste uitdaging. De afstanden zijn geen probleem maar er zit totaal geen snelheid in. Toen ik op zoek ging naar goede drills en tips kwam ik weer op dit forum terecht. In 1 van de topics kwam de site zwemmee.nl naar voren. Inmiddels contact gehad en als er genoeg aanmeldingen zijn dan start ik vanaf januari met de zwemcursus.

Wat ik zo ontzettend gaaf vind aan de triathlonsport is de afwisseling, de planning, het kunnen verbeteren op meerdere vlakken, jezelf tegenkomen, jezelf beter leren kennen en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik merk dat ik met alles wat ik doe rekening houd met trainingen en voeding. Het is in drie jaar tijd een soort van levensstijl geworden.

Waarom dan nu pas aanmelden? Voornamelijk omdat ik door de jaren heen veel op deze site terecht ben gekomen en daardoor veel geleerd heb van de vragen die gesteld zijn en de antwoorden die gegeven worden. Hiervoor hartelijk BEDANKT!

2

Re: Voorstellen en BEDANKT!

Welkom Ruben, leuk om te lezen dat je al e.e.a hebt gehad aan het forum.
Wie weet weet jij ook anderen te inspireren of tips te geven, gezellig dat je je hebt aangemeld!