1

Onderwerp: Ironman wedstrijden live volgen

Hoe volgen jullie Ironman wedstrijden live ? Dit weekend probeerde ik de Ironman 70.3 Texas op mijn laptop te volgen. Maar bij alle links werden eerst mijn credit card gegevens gevraagd (al geven ze aan dat er niets in rekening wordt gebracht). Zijn er opties om dat te vermijden ?

2

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Iron man... nope.

3

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Ironman en credit card..... nja het ene kan niet zonder het andere.

4

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Volgens mij werd het helemaal niet live uitgezonden toch? Ik had dat op de Ironman Facebook of Instagram gelezen. Ik heb vaak genoeg wat vage websites gezien die zeggen dat ze vanalles live uitzenden maar die schreeuwen phising/fraude... Ik zou daar wel mee oppassen...

Mijn triathlon blog: www.ironlen.com

5

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Trilen schreef:

Volgens mij werd het helemaal niet live uitgezonden toch? Ik had dat op de Ironman Facebook of Instagram gelezen. Ik heb vaak genoeg wat vage websites gezien die zeggen dat ze vanalles live uitzenden maar die schreeuwen phising/fraude... Ik zou daar wel mee oppassen...

Het zijn links die via de officiële Ironman website en/of Facebook worden gegeven. En dan staat er ook vaak 'NBC Sport' logo bij. Dus ik denk niet dat het phishing is, maar ik ga het risico niet nemen smile

6 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (13-04-21 07:58:20)

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Witsup.com doet vaak verslag vanaf de zijlijn en finish van de dames pros. Dat zijn dan live videos op sociale media.

Verder kan je alleen de tracker gebruiken.

7

Re: Ironman wedstrijden live volgen

Laatste keer Kona heb ik via Facebook zitten kijken, terwijl ik niet eens een Facebook account heb. De andere optie met cc heb ik ook gezien idd.
Deze wedstrijd werd ook live uitgezonden op de Duitse televisie.
Voor de andere ironman wedstrijden is het m.i. al onmogelijk om een uitslag van een race op je scherm te krijgen.