1 Laatst bewerkt door Wesley (07-06-21 15:10:03)

Onderwerp: Kort onderzoek naar de motivatie van triatleten om te suppleren

EDIT: Data is verkregen, vragenlijst offline. Bedankt!

Wilt u helpen het sportklimaat voor triatlon te verbeteren met uw inbreng?
Mijn naam is Wesley Mols en ik ben masterstudent science in society aan de Radboud Universiteit Nijmegen, maar ook een fanatiek triatleet zoals uzelf. Onder begeleiding van dr. Luca Consoli ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek naar de motivatie van triatleten om supplementen te gebruiken. Met uw kennis en motivaties zou het sportklimaat waarin wij leven kunnen worden verbeterd, omdat meer inzicht in dit onderwerp mogelijk een veiliger en gelijker sportklimaat kan opleveren. Daarom zou ik het zeer op prijs stellen als u 5 tot 10 minuten de tijd wilt nemen om mijn vragenlijst in te vullen, zie de link hieronder.

Door aan het eind van deze vragenlijst uw e-mailadres achter te laten kunnen wij in contact komen om in meer detail te praten over uw gedachtes en ervaringen. Dit onderdeel van het onderzoek is gericht op het in kaart brengen van onderliggende en diepgaande gedachtes en motivaties door middel van een interview. Interviews zijn van groot belang om een gedetailleerder inzicht in de onderliggende patronen en beweegredenen voor bepaald gedrag te vinden. Hiermee kunt u uw kennis en mening nog meer laten spreken.

Voor het onderzoek ben ik opzoek naar Nederlandse triatleten van 18 jaar en ouder met enige ervaring in het gebruik van supplementen.


Uw privacy
Deze vragenlijst kan volledig anoniem worden ingevuld. De persoonsgegevens die gevraagd worden in de vragenlijst worden uitsluitend gebruikt voor onderzoeksdoeleinden. Denk hierbij aan gegevens die noodzakelijk zijn voor het onderzoek, zoals aantal trainingsuren per week en regelmaat van supplement gebruik. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld. Als u uw e-mailadres achterlaat zal hier zorgvuldig mee worden omgegaan.

Voor vragen kunt u mij altijd benaderen via w.mols@student.ru.nl