1 Laatst bewerkt door YouriL (24-05-21 16:13:56)

Onderwerp: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

Hallo mede triatleten,

Vanwege covid heb ik even afgewacht met accomodatie zoeken voor de Ironman 70.3 in Maastricht.
Blijkt toch lastiger te zijn dan ik dacht om betaalbare accomodatie (lees 45-50 euro pn) te vinden voor 2 personen en de mogelijkheid om zelf wat in elkaar te zetten qua eten in een keukentje of zelfs maar beschikking over een koelkast om mealprep te bewaren.
Aangezien we met ov komen is max. 3km van the ironman Village en/of station zeer gewenst.

Heeft er iemand uit de regio wellicht tips, kent iemand of is zelf bereid om een mede triatleet + partner 3 nachten onderdak te bieden tegen een redelijke prijs?

Keeping my hopes up!

Sportieve groet Youri

2

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

Heb je ook via AIBNB gekeken ?

3

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

De stayok in Maastricht is top en niet duur.

4 Laatst bewerkt door Jörgen (24-05-21 20:35:33)

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

https://www.vriendenopdefiets.nl/nl

Geen ervaring mee, maar ik ken iemand die regelmatig een weekje door Nederland fietst via deze adressen.

5

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

Ik kon niks betaalbaars vinden en ben uiteindelijk voor de dure optie gegaan.

6

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

Het is gelukt! Dank voor de reacties. Nog steeds redelijk aan de prijs, maar wel naar wens!

7

Re: Overnachtingen Ironman 70.3 Maastricht

Is de Ironman niet toevallig midden in de vakantie periode? Dan zal het heel lastig zijn om een dergelijk verblijf te vinden. Of je moet willen wachten op een last minute, er zijn die periode heel wat accomodaties geboekt in heel Nederland met annulering optie indien er naar het buitenland mag worden gegaan. Dus wellicht dat er de komende tijd wat accomodaties vrij komen, welke tegen voordeligere tarieven aangeboden worden.
Maar dan moet je dus wel de lef hebben daarop te wachten.
Verder zijn er die periode veel accomodaties die alleen per week te boeken zijn, dat drijft natuurlijk de prijs ook op.
Elk geval succes met zoeken