26 Laatst bewerkt door Louise (22-08-21 21:29:32)

Re: TriRotterdam

Ik kom hier even terug op wat ik op 12 juli hier schreef:

Louise schreef:

Eindtijd: 1u29'59 - inderdaad net onder de 1,5 uur, hahaha! Voor het eerst trouwens, ik snoep per sprint een paar seconden van m'n PR af, dat gaat al jaren zo.

Ik heb vandaag in Leiderdorp met die jarenlange traditie gebroken en in één klap dik 2,5 minuut van m'n PR afgehaald, naar 1u27:21. Het is niet eens zo'n heel snel parcours daar, door een langgerekte wisselzone, en het woei ook nog stevig op het heel open fietsparcours, maar dat mocht niet deren: het ging allemaal heel lekker. Erg leuke triathlon ook! De regen wachtte gelukkig tot tijdens het lopen en dat was wel lekker voor de afkoeling; de echte wolkbreuk kwam pas meteen na de finish. 

Louise

27

Re: TriRotterdam

Even een oud topic recyclen omdat deze wedstrijd er weer is dit weekend!

Zaterdag 3e divisie Zuid OD, in Rotterdam.

Ik zie dat het 8 rondjes fietsen zijn... Rondebord erbij dus!

Ik ben benieuwd, na een paar zwemloopjes en sprintjes wordt het de eerste OD. conditie na het blessureleed en het gebrek aan discipline tijdens het blessureleed is nog niet geweldig.

Als er niet teveel wind staat, zou 27 min zwemmen, 35km/h fietsen en 4.30/km lopen haalbaar moeten zijn.

Zijn er nog meer die zaterdag of zondag in actie komen?

28

Re: TriRotterdam

Leuk Vanzella, alvast veel plezier en succes gewenst!

29

Re: TriRotterdam

Succes !
Ik las iets van kans op zwemmersjeuk op sociaal-media ?

30

Re: TriRotterdam

@Jeanette schreef:

Succes !
Ik las iets van kans op zwemmersjeuk op sociaal-media ?

haha ja, leuk.. niet te goed lezen zulke berichten.
Babywormpjes die je huid binnen dringen klinkt smerig, daar wil je niet over nadenken als je in het water ligt..

Bril maar goed ophouden, ook als hij beslaat, wat meestal al na een paar 100m gebeurd, waardoor ik er meestal een klein beetje water in laat, deze keer maar vooraf doen met kraanwater, die anti fog sprays heb ik altijd ruzie mee.

31

Re: TriRotterdam

Vanzella schreef:

Bril maar goed ophouden, ook als hij beslaat, wat meestal al na een paar 100m gebeurd, waardoor ik er meestal een klein beetje water in laat, deze keer maar vooraf doen met kraanwater, die anti fog sprays heb ik altijd ruzie mee.

Was gaat er niet goed dan? Ik gebruik die van de decathlon en die heeft me nog nooit in de stuk gelaten. Is ook geen spray maar een soort stift.

Je moet sneller dan de klos zijn.

32

Re: TriRotterdam

mcguyver schreef:
Vanzella schreef:

Bril maar goed ophouden, ook als hij beslaat, wat meestal al na een paar 100m gebeurd, waardoor ik er meestal een klein beetje water in laat, deze keer maar vooraf doen met kraanwater, die anti fog sprays heb ik altijd ruzie mee.

Was gaat er niet goed dan? Ik gebruik die van de decathlon en die heeft me nog nooit in de stuk gelaten. Is ook geen spray maar een soort stift.

Moeilijk hoofd denk ik :-), maar goed idee ik zal bij de decathlon een stick halen, heb nu een spray van Zoggs. Moet toch nog even een extra zwemboei halen deze week.