1

Onderwerp: Opzetstuur

Hallo,

Ik ben op zoek naar een opzetstuur voor een aerostuur.
Zou graag makkelijk switchen tussen het gewone racefietsen en een training/wedstrijd kunnen afwerken in tri houding.

Het opzetstuur zou bijvoorbeeld moeten passen op een canyon CP10 Aerocockpit.

Alvast bedankt!

2

Re: Opzetstuur

Dacht eens gelezen te hebben dat Canyon daar zelf opzet stuurtjes voor heeft, eentje vinden voor van die platte aero sturen is geen sinecure anders vrees ik.

3

Re: Opzetstuur

Idd lastig voor een plat stuur...
Evt zou je eens informatie kunnen inwinnen bij Jeroen van Tripro in Hilversum.
Die heeft wel veel ervaring met fietsen en alles eromheen, hij weet doorgaans ook wel wat er zoal te krijgen is.

4

Re: Opzetstuur

Voor mijn cube litening met aero stuur heb ik het volgende opzetstuur gekocht van Giant.

https://www.giant-bicycles.com/nl/conta … -bar-clamp

Ik heb iets meer tape op het stuur moeten gebruiken om precies de juiste dikte te krijgen voor een juiste bevestiging. Uiteindelijk zit die gewoon goed vast. Als je wilt kan ik wel even een foto maken. Ik gebruik het nu een jaar en ben er zeer tevreden over.

Uiteraard is een opzet stuurtje welke gemaakt is voor je specifieke stuur altijd de betere optie.

5

Re: Opzetstuur

rubenjmeijer schreef:

Voor mijn cube litening met aero stuur heb ik het volgende opzetstuur gekocht van Giant.

https://www.giant-bicycles.com/nl/conta … -bar-clamp

Ik heb iets meer tape op het stuur moeten gebruiken om precies de juiste dikte te krijgen voor een juiste bevestiging. Uiteindelijk zit die gewoon goed vast. Als je wilt kan ik wel even een foto maken. Ik gebruik het nu een jaar en ben er zeer tevreden over.

Uiteraard is een opzet stuurtje welke gemaakt is voor je specifieke stuur altijd de betere optie.


Ok bedankt. Ga hier eens voor kijken.

6

Re: Opzetstuur

Ik ben op zoek naar een opzet stuur voor de cube litening. Kan je me een foto sturen

7 Laatst bewerkt door rubenjmeijer (21-02-23 20:20:28)

Re: Opzetstuur

Hierbij een paar foto’s.
Zoals aangegeven heb ik de clip-ons van giant erop zitten. Daar kun je zelf ‘stangen’ naar keuze in doen, zolang het maar de juiste diameter is. Inmiddels wel andere armcups erop (laatste foto)

8

Re: Opzetstuur

Dank je.

9

Re: Opzetstuur

Heb je trouwens deze

https://www.rullensfietsen.nl/giant-con … p-on-clamp

10

Re: Opzetstuur

of deze

https://www.rullensfietsen.nl/giant-con … -on-propel

11

Re: Opzetstuur

Deze.

12

Re: Opzetstuur

Deze gebruik ik ook, wel goed opletten met de tape inderdaad. Dat je die breed genoeg zet om beschadigingen op je stuur te voorkomen.

13

Re: Opzetstuur

Mijn dank is groot!!!!

14

Re: Opzetstuur

edmobiel67 schreef:

Mijn dank is groot!!!!

Als je nog niet hebt, die van mij komt binnenkort te koop. Als je interesse hebt, stuur maar een PB smile

15

Re: Opzetstuur

sanger schreef:
edmobiel67 schreef:

Mijn dank is groot!!!!

Als je nog niet hebt, die van mij komt binnenkort te koop. Als je interesse hebt, stuur maar een PB smile

Is dit nog steeds beschikbaar?

16

Re: Opzetstuur

arthurdevleeschauwer schreef:
sanger schreef:
edmobiel67 schreef:

Mijn dank is groot!!!!

Als je nog niet hebt, die van mij komt binnenkort te koop. Als je interesse hebt, stuur maar een PB smile

Is dit nog steeds beschikbaar?

Ik heb gereageerd op je mailtje smile Hij is inderdaad nog beschikbaar.

17

Re: Opzetstuur

Giant Contact Aero clip-on Propel

Ik ben opzoek naar zo een opzet stuur. Heeft iemand deze over waar van ik hem kan overnemen?
mvg Robert

18

Re: Opzetstuur

Heb je deze nog steeds? Ik ben op zoek naar de binnemaat van de clip-on's.  Om zeker te zijn dat ze breed genoeg zijn om op mijn stuur te passen. Ik vind echter nergens een technische tekening. Is het mogelijk om de maten (Hoogte en breedte binnenkant) door te geven? Alvast bedankt!

Mvg, Dieter

YouriL schreef:

Deze gebruik ik ook, wel goed opletten met de tape inderdaad. Dat je die breed genoeg zet om beschadigingen op je stuur te voorkomen.