1 Laatst bewerkt door Macer (01-09-21 19:15:48)

Onderwerp: IRONMAN Hamburg

Afgelopen zondag was het dan zover, ik heb de IRONMAN in Hamburg voltooid…

Het was een uitdaging en zeker niet makkelijk, maar uiteindelijk ben ik na 11:13:05 over de finish gekomen.
Ik ben zo enorm trots op het feit dat ik dit gedaan heb en loop met een glimlach op mijn gezicht die er voorlopig niet meer afgaat.

Het was helaas behoorlijk slecht weer en flink wat regen onderweg gehad..

Het zwemmen ging voor mij doen heel erg goed, na 1:19 kwam ik het water uit... Vervolgens heb ik, voor mij doen redelijk rustig gefietst om zoveel mogelijk energie te besparen voor dat laatste onderdeel.. De eerste 20 kilometer met lopen ging eigenlijk wel goed, maar de 3e ronde was bijzonder lastig.. Uiteindelijk kon ik het de vierde ronde weer redelijk oppakken.

Mocht je het leuk vinden, ik heb een uitgebreid verslag geschreven van mijn dag op mijn website www.eigenwijzetriathlon.nl

Martijn

2

Re: IRONMAN Hamburg

Prachtig resultaat Macer!

Leuk verslag ook.

3

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd Macer!
Mooie beloning voor je, zeker na alle moeite díe je moest doen voor je herstel bewijs.

4

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd Macer. Mooi verhaal op je site en een motivatie voor mij om toch ook een x een hele te gaan doen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

5

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd! Leuk verslag, en goed verlopen race. Volgens mij komt iedereen wel op een lastig moment tijdens de marathon in een ironman.

6

Re: IRONMAN Hamburg

Top Macer!

Je moet sneller dan de klos zijn.

7

Re: IRONMAN Hamburg

Wauw ...gefeliciteerd ...

Eerlijk gezegd dacht ik dat je al vaker een hele had gedaan .
Maar als ik het goed begrijp was dit je eerste hele ?

8

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd!!

9

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd! Leuk verslag om te lezen ook!

10

Re: IRONMAN Hamburg

Gefeliciteerd, Macer!

11 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (02-09-21 08:29:57)

Re: IRONMAN Hamburg

Leuk verslag en mooie prestatie!

Al hoop ik wel dat je je wetsuite hebt uitgetrokken in T1 wink

En heb je snachts nog kunnen slapen na al die Redbull?

12 Laatst bewerkt door Macer (02-09-21 08:59:46)

Re: IRONMAN Hamburg

Bedankt voor alle reacties..

Dit was inderdaad mijn eerste volledige afstand en hier ben ik (mede door corona) al zo lang mee bezig.
Na onze eerste halve afstand in Almere in 2018 kwamen we op dit idee, toen we de deelnemers zagen die met de hele bezig waren toen wij klaar waren met de halve. Onder het motto, als zij het kunnen, waarom ik dan niet....

Het slapen was de laatste weken toch al slecht, dus die Red Bull heeft daar weinig aan veranderd.. Ik hoop dat ik nu weer een beetje rust in mijn lijf krijg en weer wat beter kan slapen..

Wetsuit fout aangepast smile

13

Re: IRONMAN Hamburg

Nogmaals gefeliciteerd Macer! Dit pakken ze je nooit meer af, mooie prestatie en leuk om je verslag te lezen!

14

Re: IRONMAN Hamburg

Macer; Een dikke Proficiat in een mooie snelle tijd! Wist niet dat je ook voor het eerst een hele ging doen. Daarom je stress bij het bijna niet kunnen deelnemen!
Leuk verslag en een directe reminder over het aanmoedigen, toen mijn vrouwtje ook aan het loopgedeelte en aan T1/T2 stond, om me aan te moedigen !

15

Re: IRONMAN Hamburg

prachtig verhaal. mijn eerste ook gedaan in Hamburg, leuk om punten van herkenning te zien.

GR

16

Re: IRONMAN Hamburg

Heel knap Macer, super gedaan! En erg fijn dat het toch nog lukte deze editie. Ik had de livestream aanstaan, echt lekker weer had je niet.