26

Re: Swim-bike / aquabike

knappe fiets Louise , mijn titanium racer is ook klassiek en tijdloos .
de meesten kopen een fiets en zeggen : fantastische fiets , de beste waar ik ooit op gereden heb !
awel , dan zou ik daar liefst zo lang mogelijk van willen genieten en niet na 2 jaar een andere kopen .
mijn Kuota Kalibur is ondertussen ook al 15 jaar oud ...............

Gilbertson TI Campa EPS Campa Zonda
Kuota Kalibur TT Campa-Chorus  Campa-Bullet Ultra
Kuota KrossII Shimano Di2  Vision

27

Re: Swim-bike / aquabike

Mooi verslag Louise.

Louise schreef:

Ik kom nog even terug op de zwemafstand: volgens de blogpost van de winnaar van de hele Ch'triman zouden de boeien door de wind verplaatst zijn. Mogelijk hebben ze dat in de loop van de ochtend ontdekt en gecorrigeerd? Veel wind was er 's ochtends niet overigens.

Louise

Het verhaal van de wind klink onwaarschijnlijk want met de windrichting van zondag zou de baan juist langer geworden zijn. Dat ze 's ochtends niet goed lagen was in ieder geval wel zeker. Tussendoor hebben ze het idd gecorrigeerd. De zwemmers die bij mij zwommen hadden allemaal rond de 1900 meter volgens strava.

28

Re: Swim-bike / aquabike

ciske schreef:

knappe fiets Louise , mijn titanium racer is ook klassiek en tijdloos .
de meesten kopen een fiets en zeggen : fantastische fiets , de beste waar ik ooit op gereden heb !
awel , dan zou ik daar liefst zo lang mogelijk van willen genieten en niet na 2 jaar een andere kopen .

Haha, ja, precies, ik snap dat helemaal! Ik hecht ook best wel aan mijn spullen, zeker aan mijn fietsen, waarop ik zulke mooie avonturen beleef. Mijn racefiets bijvoorbeeld, daarop reed ik toen ik Henk leerde kennen, die mag nooit meer weg (de fiets, bedoel ik wink )


Lennart73 schreef:

Het verhaal van de wind klink onwaarschijnlijk want met de windrichting van zondag zou de baan juist langer geworden zijn.

Ook dat nog! Inderdaad ja, althans, uitgaande van de tegenwind op de terugweg op de fiets. Ja, dan is het zeker onwaarschijnlijk. Tsja, het blijft vreemd.
Ik zal Henk doorgeven dat het 1900 meter was, dan is-ie met terugwerkende kracht vast dik tevreden over z'n zwemmen. Hij zwemt schoolslag, dus hij heeft nooit betrouwbare GPS-gegevens.

Louise

29

Re: Swim-bike / aquabike

https://3athlon.nl/challenge-almere-ams … programma/

30

Re: Swim-bike / aquabike

Ah, dat is goed nieuws, een Nederlandse aquabike sowieso, en daar helemaal! Het kriebelt meteen, maar dan voor later een keer, niet dit jaar. Denk ik...

Louise