1

Onderwerp: Stad van de zon triathlon Heerhugowaard

Gisteravond was na 2 jaar afwezigheid weer de stad van de zon triathlon in Heerhugowaard. En was dus ook na 2 jaar mijn eerste evenement weer. (En na mijn Corona perikelen)
Dit blijft een leuk en (in mijn ogen) goed georganiseerd evenement.
Het zwemmen blijft heel lastig voor mij. Zoveel energie als ik afgelopen jaren daarin heb gestoken en ik ben nog geen seconde sneller. Ik blijf hangen op 2.30 per 100 meter.
Fietsen en hardlopen ging wel goed.
Nu afwachten hoe mijn lijf morgen aanvoelt, of ik de Long-Covid een beetje de baas ben. En dan de laatste weken nog kilometers maken voor Ironman Hoorn.

2

Re: Stad van de zon triathlon Heerhugowaard

Gefeliciteerd met je eerste triathlon weer!

3

Re: Stad van de zon triathlon Heerhugowaard

Leuk,je eerste wedstrijd weer!

Ik ben ook benieuwd naar de mijne, 2 weken voor Hoorn.

4

Re: Stad van de zon triathlon Heerhugowaard

Vanavond wederom meegedaan aan deze gezellige triathlon.
Helaas heeft de organisatie de wedstrijd moeten staken tijdens het fietsen. Was een heel vervelende drempel, waar verschillende fietsers op onderuit gegaan zijn. Een daarvan was dusdanig ernstig dat een ambulance opgeroepen was. Altijd een risico maar wel heel vervelend voor de betreffende.
Zelf na het stopzetten van het fietsen wel nog gelopen, maar dan vooral als training.

5

Re: Stad van de zon triathlon Heerhugowaard

Jammer van de wedstrijd, wel goed dat de organisatie durfde in te grijpen.

Je ziet vaak dat dit soort wegobstakels worden onderschat, zeker als mannen er met hoge snelheid overheen/tussendoor denderen..