1 Laatst bewerkt door Daniël (14-09-06 18:44:23)

Onderwerp: korte koppeltraining

Na het ff 2 weekjes rustig aan gedaan te hebben wilde ik een beetje ritme oppakken voor as. zondag in Deventer (OD)
dus heb ik een kort rondje van 25km gefietst gem. 32.3/154bpm (tevens ook de 1e keer gefiets met hartslagmeter)
en 5km gelopen in 23.25/160bpm gem.

Zaterdag nog een keertje hetzelfde of misschien ff iets meer fietsen en dan gaan we knallen zondag !!!!
nouja.. in m'n eigen wereldje dan wink

2

Re: korte koppeltraining

hmm tongue de dag voor een wedstrijd nog 10k lopen? even losfietsen/zwemmen en eventueel heel kort joggen, ok, maar een 10k lopen?

ik heb zelf vandaag mijn laatste looptraining staan. een 10k op nieuwe schoenen om ze even in te lopen voor zondag. morgenvroeg wordt er even een 60k gefietst met het wedstrijdmateriaal en 2000m gezwommen in wetsuit.
zaterdag alleen even masseren en losfietsen en de fiets nog een keer demonteren reinigen en weer monteren smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: korte koppeltraining

Het wordt ook geen 10km...
En als het weer een beetje meezit ff lekker een stukje fietsen.. ook als het weer niet mee zit

4

Re: korte koppeltraining

ok wink

ik lees net mijn nail en zie dat ik toch vervoer heb, betekent dus een 1/2 triathlon. Doe het vandaag en morgen dus rustig aan (jammer dat ik laat mijn bed uit was)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

5

Re: korte koppeltraining

Aha.. de midden afstand is voor mij nu toch nog te veel van het goeie maar ik heb wel als doel die volgend jaar te doen ergens aan het einde v/h seizoen