1

Onderwerp: Indoor hardlopen in Amsterdam

Voor deze koude maanden lijkt het mij heerlijk om een gedeelte van mijn intervaltraining ('s avonds) indoor te kunnen doen. Weet iemand of hiervoor mogelijkheden zijn in Amsterdam - bijvoorbeeld een indoor atletiekbaan?

2

Re: Indoor hardlopen in Amsterdam

Indoor atletiekbanan liggen alleen in Apeldoorn, Dortmund en Gent helaas....

3

Re: Indoor hardlopen in Amsterdam

martinalexis schreef:

Voor deze koude maanden lijkt het mij heerlijk om een gedeelte van mijn intervaltraining ('s avonds) indoor te kunnen doen. Weet iemand of hiervoor mogelijkheden zijn in Amsterdam - bijvoorbeeld een indoor atletiekbaan?

Interval wil toch prima op een "outdoor" baan? Daar is ook verlichting en met interval houdt je jezelf wel warm toch?

4

Re: Indoor hardlopen in Amsterdam

mister_arby schreef:
martinalexis schreef:

Voor deze koude maanden lijkt het mij heerlijk om een gedeelte van mijn intervaltraining ('s avonds) indoor te kunnen doen. Weet iemand of hiervoor mogelijkheden zijn in Amsterdam - bijvoorbeeld een indoor atletiekbaan?

Interval wil toch prima op een "outdoor" baan? Daar is ook verlichting en met interval houdt je jezelf wel warm toch?

Dan heb ik precies dezelfde vraag, maar voor een outdoor baan - vooral de verlichting lijkt mij heerlijk!

5

Re: Indoor hardlopen in Amsterdam

Probeer eens te googlen op Amsterdam atletiekbaan (Phanos heet de club geloof ik)