1 Laatst bewerkt door Scighera (19-09-06 19:59:33)

Onderwerp: Even aandacht voor het volgende

tussen gisterenavond 8u en vanmiddag zijn deze 2 fietsen gestolen in Gent - Zeugsteeg xx in het Patershol

de tijdritfiets is vrij uniek, er zijn er zo geen 3 in belgie dus er is een kleine kans dat iemand hem ziet of ergens tegenkomt
er moet vrij snel gehandeld worden en dit is echt geen grap
met meer info, bel me gerust op 0496024781

het serienummer op de SRM crank is 6877

heel erg bedankt
hopelijk vinden we alles terug

michiel van aelbroeck

e-mail: michiel.van.aelbroeck(at)telenet(dot)be

http://img137.imagevenue.com/img.php?im … _499lo.JPG

Giant carbon TT fiets, clear coat - héél zeldzaam
Walser tijdritstuur in 1 stuk - heel moeilijk als particulier aan te geraken, enorm uniek (vooral dit met het frame is bijna onmogelijk na diefstal te verkopen!)
fi'zi:k Arione carbon zadel
btp bidonhouder
Dura-Ace 2x10 afgemonteerd
Dura-Ace SRM, zilver/witte decal, 172.5mm (serienummer 6877)
Xentis Mark 1 clincher wielen

http://img13.imagevenue.com/img.php?ima … _571lo.JPG

Giant TCR carbon, gloednieuw (net vervangen na ongeval)
Campagnolo Record onderdelen
Selcof monocoque carbon zadelpen
Cateye computer (zo een met groot scherm)
Campagnolo Zonda wielen

PSje van mij.
ik denk  dat de meeste wel kunnen indenken hoe het is om zoiets kwijt te raken, dus schroom niet om te regaeren naar vermeld adres of mij te PM-en

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

2

Re: Even aandacht voor het volgende

Waar zijn die fietsen gejat dan??? Wat moet een 'niet'sporter met zo'n fiets en ik kan me ook niet voorstellen dat een sporter zo'n fiets zou stelen. Ik geloof het verhaal, snap het alleen niet, dat zal wel de reden zijn waarom ik het niet was wink Blijft balen als iemand aan je spullen komt..en niet terugbrengt!

3

Re: Even aandacht voor het volgende

een goed afgesloten schuur in de achtertuin, niet met goedkope sloten, nee, met goede veligheidssloten. Dieven wisten van te voren wat er te halen viel, en kwamen alleen daarvoor.  verder is er niets weg (op een Oakley M-frame na dan)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: Even aandacht voor het volgende

Jos van Dorp is volgens mij ook op de zelfde wijze een paar jaar geleden bestolen van zijn fietsen.

Echt te verkopen zijn ze niet want apart materiaal valt altijd op.