1 Laatst bewerkt door Concorde (27-01-09 20:42:20)

Onderwerp: Tijdrithelmen

Niet om te spammen, maar ik zag dat Goossens in Borculo een aantal tijdrithelmen voor belachelijk weinig geld weg doet.
Van €169,- voor €19,95
Tot zelfs €14,95!
Elite, Briko, MET

Is maar een tip...

2

Re: Tijdrithelmen

heb net een tijdrithelm in de aanbieding gekocht voor 60eu wat ik al niet duur vond. Maar dit is zeker een koopje!

3

Re: Tijdrithelmen

Dat is zeker belachelijk goedkoop. Maar het zal mij niet verbazen als daar een aantal hele oude helmen tussen zitten, die geen bescherming hebben. Volgens mij hadden ze er daar nog een aantal van liggen

4

Re: Tijdrithelmen

Het is in elk geval erg weinig geld, mits ze legaal zijn.

Ik heb een MET en die is super fijn. Vooral de rust en stilte in vergelijking met een normale helm is geweldig....

Of het ook sneller gaat weet ik niet, maar prettig vind ik ze wel smile

5

Re: Tijdrithelmen

iemand nog dit soort aanbiedingen gezien.
ik wil er een kopen en dacht dat ze in deze periode wel weer goede aanbiedingen zouden hebben.
ben nog weinig tegengekomen.

6

Re: Tijdrithelmen

Moudijn schreef:

iemand nog dit soort aanbiedingen gezien.
ik wil er een kopen en dacht dat ze in deze periode wel weer goede aanbiedingen zouden hebben.
ben nog weinig tegengekomen.


Www.salden.nl heeft de Giro's in de aanbieding. Niet extreem goedkoop maar wel een leuke prijs.

7

Re: Tijdrithelmen

Ik heb gisteren gezien dat de tri vertigo van kask nu ook te koop is. Njam njam die zou wel eens onder de kerstboom kunnen komen te liggen roll

8 Laatst bewerkt door Sandra86 (06-12-12 13:02:09)

Re: Tijdrithelmen

Mantel heeft ook een paar relatief goedkopere helmen: http://www.mantel-bikeparts.nl/helmen-tijdrit Off topic: ik ga zelf maar sparen voor de Bell Javelin met roze denk ik smile

9

Re: Tijdrithelmen

Over die "stilte" had ik ng nooit nagedacht (en over vele andere zaken ook niet nee  tongue )
Momenteel erg irritant die windgeluiden. Den k steeds dat er een auto aan komt

Iets om over na te denken

10

Re: Tijdrithelmen

had zelf die bell javelin van mantel ook gevonden.
alleen hoopte ik die misschien ergens voor onder de 100 eu te vinden.
iig bedankt voor de reacties.