1

Onderwerp: Fietsen

Wat nou einde seizoen, vandaag weer superweer, dikke 7 uur gefietst.

2

Re: Fietsen

netjes smile
morgen ga ik weer fietsen. Krachttraining(sportschool)  en techniektraining zwemmen in de vroege ochtend en dan aan het eind van de ochtend de weg op voor een 125k fietsen (ca 3.5 uur). 's avonds uit eten bij de chinees (jaja, wordt weer een jaartje ouder morgen, 23)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3

Re: Fietsen

hey irongirl,
ga jij soms Hawaii meedoen????

4

Re: Fietsen

Irongirl schreef:

Wat nou einde seizoen, vandaag weer superweer, dikke 7 uur gefietst.

Ehhh?!?! Hoe lang gefietst?!?! Dat moet inderdaad voor Hawaii zijn. Stel je voor Irongirl! Wij zijn benieuwd!

5

Re: Fietsen

hmm, ben nu ook wel nieuwsgierig tongue

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

6

Re: Fietsen

Hallo mensen... Ik heb maandag gezwommen, dinsdag hardgelopen, woensdag gezwommen en het is vandaag tijd voor een rustdag en ben serieus trots op mijzelf dat ik dit de afgelopen dagen heb volgehouden.. ben eigenlijk niet eens moe... Jaja.. het zal misschien erg 'suf'klinken en vooral niet zo actief als sommige anderen (wat ik knap vind!!!) maar goed... ik blijf trots op mijzelf (tja dat schouderklopje moet je jezelf af en toe geven haha!)

7

Re: Fietsen

netjes toch! geniet ervan, en ook van het mooie weer smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

8

Re: Fietsen

goed van je Marieke! En wat vooral knap is, is dat je die rustdag neemt! Veel mensen bijten zich stuk op teveel, te  lang en te vaak terwijl hun lichaam daar helemaal nog niet klaar voor is. De combinatie van drie sporten maakt het heel leuk maar vraagt natuurlijk ook veel energie. En ik las dat je graag door de modder fietst....sparen dus die energie want de modder komt eraan!!

9

Re: Fietsen

Hawaii smile , ja daar ga ik binnenkort wel heen. Vandaag was ook weer super trainen met die wind! Kan daar nog veel harder waaien! Maar ja, morgen moet ik helaas werken.....

10

Re: Fietsen

Hoi duursporter: helemaal mee eens. Vandaag al wel weer een uurje gewandeld. Studeer in Groningen en de bussen reden beperkt en dacht: ik loop wel!!!! Heerlijk stukje hoor en was goed om te doen! Nog steeds geen spierpijn, jeej jeej. Er is in november ook een leuke cross in Norg (www.loopgroepnorg.nl)... dacht dat dat de site was... Leuk rondje en vorige jaar was er modder genoeg!

11

Re: Fietsen

Was weer een heftig dagje vandaag met dank aan de vrienden van het weerbericht. sad Dat noemen ze een kleine kans op een klein beetje regen, ja maar dan wel precies de hele dag boven mijn hoofd!  Maar gelukkig viel het erg mee met de wind vandaag. Kwam wel als een verzopen katje thuis. Morgen nog een dagje bikkelen en dan maandag rustdag!!

12

Re: Fietsen

hmm, was hier droog in oost nederland.. vandaag een 40k fietsen (trainingswielen, 37km/h, HR155) met 11k lopen (13km/h, HR162) erachter na. morgen weer een wat langere fietstraining. Ik kij kecht weer uit naa rmaandag smile weer open water zwemmen

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

13

Re: Fietsen

Mag eindelijk op de bank liggen en zappen! Vandaag weer goed dagje gehad, uurtje gezwommen, 5 uur gefietst en aansluitend een uur gelopen. Morgen rustdag! Alhoewel ik daar eigenlijk niet zo erg dol op ben. Maar rust schijnt de belangrijkste training te zijn.
Hebben jullie dat nou ook, rustdagen... sad
o ja, vandaag scheen hier ook de zon!
He Scighera, waar ga jij nog open water zwemmen? is dat niet hartstikke koud inmiddels?

14

Re: Fietsen

ja:P rustdagen zijn ook min niet besteed; lop al tegen 12uur mezelf op te vreten smile ik kies daarom liever voor een rustige dag. krachttraining gevolgd door loszwemmen(0h20) en losfietsen(0h40)

Ik zwem in het Hulsbeek (Oldenzaal), gewoon met wetsuit aan (Orca P-Flex). temperatuur valt reuze mee. tuurlijk; als je erin stapt heb je wel even zoiets van : hmm, fris. maar even er aan wennen en in zwemmen en het is geen probleem smile

morgenvroeg ga ik even 3 uurtjes fietsen en dan's middags technietraining zwemmen (25m bad) en Krachttraining alvorens te gaan werken. moet mezelf nu echt tot rust manen....wil teveel terwijl ik het eindelijk rustig aan moet doen. Heup gaat al beter  gelukkig, alleen wel verlkies aaan loopvorm opgelopen. maar goed; de gevoelscijfers zijn weer 7,8 en 9 bij het trainen, dus kan weer tevreden zijn smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

15

Re: Fietsen

eindelijk een weekend (ja zeker heel weekend) geen sport. na 7 wedstrijden in 7 weken heb ik ff pauze, rondvaart gemaakt op 't IJ en lekker biertje op het terras.

16

Re: Fietsen

zaterdagavond stappen -> zondagochtend zwemmen... geen goede combi kwam ik weereens achter... Vanmorgen nog wel 2,5uur in het bos gefietst, m'n NIEUWE mountainbike ontmaagd wink