101

Re: prestaties van de dag

Vanmorgen 1 km testzwemmen met de club. Vorig jaar rond deze tijd 18.31, vandaag 17,34. Gaat de goede kant op smile

102

Re: prestaties van de dag

Idd gewone banden slijten enorm snel op tackx beter een speciale band zo een blauwe, maakt ook zoveel lawaai niet. Hehe wel komiek lek rijden op een tackx. Ikzelf wilde me zo een rollerbar kopen maar heb er overlaatst Niels Albert op zien warmrijden en denk niet dat het echt iets is om een paar uur op te rijden.

103

Re: prestaties van de dag

Net een lange duurloop gedaan, rondje van 21,14 km volgens de teller van m'n MTB. Net geen 2 uur onderweg geweest, gemiddelde hartslag 147/min.

104

Re: prestaties van de dag

Ik 70min gelopen aan hartslag 70%

105 Laatst bewerkt door Cesar (17-01-10 22:25:54)

Re: prestaties van de dag

ronnyke schreef:

Idd gewone banden slijten enorm snel op tackx beter een speciale band zo een blauwe, maakt ook zoveel lawaai niet. Hehe wel komiek lek rijden op een tackx. Ikzelf wilde me zo een rollerbar kopen maar heb er overlaatst Niels Albert op zien warmrijden en denk niet dat het echt iets is om een paar uur op te rijden.

Ik rijd al heel de winter op de Tacx met Vittoria rubino's waar ik heel het voorgaande seizoen mee getraind heb. Geen centje pijn.

In het kader van het topic; vandaag 20' loslopen hfg 129 (64%) en na het ontbijt 210' Tacx met 5 minuten koffiepauze! hfg 115 (60%) incl. wat technische en krachtaccenten. Nieuw pr, en iq minus 150!

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

106

Re: prestaties van de dag

Cesar schreef:
ronnyke schreef:

Idd gewone banden slijten enorm snel op tackx beter een speciale band zo een blauwe, maakt ook zoveel lawaai niet. Hehe wel komiek lek rijden op een tackx. Ikzelf wilde me zo een rollerbar kopen maar heb er overlaatst Niels Albert op zien warmrijden en denk niet dat het echt iets is om een paar uur op te rijden.

Ik rijd al heel de winter op de Tacx met Vittoria rubino's waar ik heel het voorgaande seizoen mee getraind heb. Geen centje pijn.

In het kader van het topic; vandaag 20' loslopen hfg 129 (64%) en na het ontbijt 210' Tacx met 5 minuten koffiepauze! hfg 115 (60%) incl. wat technische en krachtaccenten. Nieuw pr, en iq minus 150!

Inderdaad Rubino's die zijn zo hard, oncomfortabel en glad op de weg dat ik ze alleen nog als tacx band gebruik. Daarvoor zijn ze perfect!

Zaterdag voor het eerst in 3 jaar een uurtje gezaalvoetbalt, telt dat ook? Ik heb fucking evenveel spierpijn als na een halve triathlon.

Vanavond maar op de tacx....

107

Re: prestaties van de dag

hmm, rij al jaren met rubino's om mijn trainingswielen... 8bar erin en gaan...of het nou warm is, koud, of nat, ze doen het goed, gisteren ook 2u gereden met hier en daar wat sneeuw smile grippen goed en zeer betrouwbaar...

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

108

Re: prestaties van de dag

vandaag 2 km gezwommen
4 maanden niet in het water geleden maar na een langzame opbouw de afgelopen 3 weken tempo weer aardig te pakken 
tempo ligt al hoger als vorig jaar
maakt te veel korte slagen benutte te weinig van mij lengte
en zette op de verkeerde manier kracht in mij slagen
op wat aanwijzing in het zwembad van wat oude rotten in het vak en het voordeel van youtube gaat het nu sneller en makkelijker

maar zijn er al mensen op de racefiets ? of zijn de wegen nog te glad ? ik twijfel..

109

Re: prestaties van de dag

Pfff, net 90 min gelopen in 30 graden en zon. Zonder tshirt, beetje verbrand... Straks ff zwemmen in een 50mtr buitenbad (gratis entree, powered by de Auckland Government, wat een sportland dit big_smile)

110

Re: prestaties van de dag

@Wieger
afgelopen zondag 2u buiten gereden (grote wegen) was goed te doen, wel erg nat.

vandaag rond 0745u de weg op voor een 2-2,5u. verwacht dat het qua grip wel goed zit vandaag smile

@Diederik
man, heb met je te doen hoor! wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

111

Re: prestaties van de dag

Als starter kan ik niet aan jullie allen tippen maar heb vandaag toch ook weer 2,9 km hardgelopen. Je moet ergens beginnen!

112

Re: prestaties van de dag

Woensdag 2 1/2u gefietst s'morgens en s'avonds intervals op de atletiek club. Donderdag snelheidstraining fietsen intotaal ook 2U en zaterdag een kleine 3u rustige fietstraining. Morgen juist maar een uurtje lopen want wil naar velofollies nekeer gaan zien wat er allemaal nieuw is :-)

113

Re: prestaties van de dag

CarovZ schreef:

Als starter kan ik niet aan jullie allen tippen maar heb vandaag toch ook weer 2,9 km hardgelopen. Je moet ergens beginnen!

Goed bezig zusje!!!

114

Re: prestaties van de dag

deze morge 1,5 km gezwomme en sffs nog een uurtje op de rollen
exame-stress eruit rijden...

115

Re: prestaties van de dag

sffs? En volgens mij zijn je n-etjes op.

2 uur gelopen vanochtend, HFavg 134, geen idee hoever. Was wel erg lekker in de kou.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

116

Re: prestaties van de dag

srry, probleem van een belg en zijn afkortingen op een nederlands forum
de n-tjes worden hier wel vaker weggelaten...
sffs: zo dadelijk, beetje later,... kwam er op neer dat ik na het eten nog een uur op de rollen ging en dus heb gereden!

117

Re: prestaties van de dag

Jacob schreef:

geen idee hoever

Lima Bravo wink

Zelf net 30' gejogd, toevallig ook hfg 134 (67% hfm), en ik neem een voorschotje; 4 uurtjes toeren met een Gastelse brommer. Dan zit de wintert erop, paar weekjes chillen en dan naar de zon 8)

Ciao

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

118

Re: prestaties van de dag

Net 70min gelopen in hr70% was hier hondeweer pfff regen en wind. Btw die afkortingen weet je zeker dat dat belgisch is??? Komt volgens mij van de sms wereld en chat.

119

Re: prestaties van de dag

vandaag nog half uurtje losgefietst en nu nog een weekje leuven en examen
zonder trainen dus...
ja nogmaals sorry voor de afkortingen van waar ze ook mogen komen tongue zal er op letten!

ciao

120

Re: prestaties van de dag

Gisteren klein uurtje gelopen. Inlopen 15minuten, 8x 30 sec interval. uitlopen 25 min hartslag 140/145.

Vandaag duurloop 2:20 hartslag gemiddel 129.

Morgen rust. Dinsdag zwemmen.

121 Laatst bewerkt door Korsou (25-01-10 03:42:36)

Re: prestaties van de dag

Vandaag 2,7 km. gezwommen in het kader van 'Swim For The Roses' langs de kust van Jan Thiel Beach naar Mambo Beach. Ging lekker............, ondanks de drukte bij de start (ca. 400 deelnemers).

TRI now, work later !!!

122

Re: prestaties van de dag

Korsou schreef:

Vandaag 2,7 km. gezwommen in het kader van 'Swim For The Roses' langs de kust van Jan Thiel Beach naar Mambo Beach. Ging lekker............, ondanks de drukte bij de start (ca. 400 deelnemers).

Wel balen zeker dat je in dat zoute water moet ploeteren in plaats van in een een lekker chloorbad......?

123

Re: prestaties van de dag

93 min in de heuvels, door de velden gelopen zonder andere meters dan de tijdindicatie op zaterdag.

105 min op de atb op zondag, daarna had ik ongeveer evenveel tijd nodig om de bagger van mezelf en mijn fiets te verwijderen, maar leuk was het wel smile Afstand 29km en HF 141.

124

Re: prestaties van de dag

Gisteren in Barendrecht deelgenomen aan een trainingsloop, 25 km in 2 uur 15. Nu toch wel iets stijve spieren, zo maar ff los gaan zwemmen.

125

Re: prestaties van de dag

75min aan hr 65% gelopen was zalig weer zonnetje en weinig wind