126

Re: prestaties van de dag

4x1000 op de baan, relaxt gelopen. Was wat frisjes met tegenwind, maar op de baan heb je dan 100m later weer windje mee smile

127

Re: prestaties van de dag

Gisteren: 13km gelopen (10kmLSD/3km recup)
Vandaag: 90min Roltraining (10x1' 40-60cadans) en 3km gezwommen (1km techniek, 1km met paddles en pb, 800m benen,200m los)
Morgen: 12km LSD

128

Re: prestaties van de dag

1uur gezwommen, voornamelijk techniek, 3200mtr
4uur op de fiets in de zon met iPod als trainingspartner, 121km, HRavs: 131, 66% van max.

129

Re: prestaties van de dag

Gisteren morgen 2u gefietst,ijs stond in mijn bidon en s'avonds intervals gedaan op atletiek vereniging. Vandaag 2.5u gefietst in regen en wind pfff.

130

Re: prestaties van de dag

maandag techniek trainen zwemmen
dinsdag   rust
woensdag 8 kilometer lopen
donderdag krachttraining

131

Re: prestaties van de dag

Gisteren gelopen, tempotraining. Warmup, 4 series van 4 keer ongeveer 300 meter. Rust eerste serie 1 minuut, tweede serie 45 sec, derde 30 sec, vierde 15 sec. Seriepauze plm. 2 minuten. Niet veel meters, maar wel stevig.
Vandaag circuittraining, daarna nog een half uurtje geschaatst. Tweede keer deze winter, en de bochten lopen al vrij lekker.

132

Re: prestaties van de dag

2u30 duurloop: warm en veel heuvles. 29km, HR avs 143, 71% max.

133

Re: prestaties van de dag

Heb je 't dan over 71 % van 0 tot max, of 71 % van rust tot max?

134

Re: prestaties van de dag

zwemtraining, en nu ook met drills, zie topic van le cock eerst 100 schoolslag, dan 100 alleen benen beetje schommelen om de lengte as en met flippers, dan 100m linker- en rechter arm na elkaar,  vervolgens 4x400m met pauze 30s. en uitzwemmen met 100m school 100m borstcrawl armen na elkaar , 100m bilateraal ademen, dan nog kwartiertje dobberen..

135

Re: prestaties van de dag

Getracht het bilateraal ademen onder de knie te krijgen, na kwartier warming up half uur lang ploeteren (lees verzuipen), maar uiteindelijk begon het gevoel van ademnood te verdwijnen en kreeg uiteindelijk na een uur toch het "gevoel" enigszins te pakken.

Daarna toch maar even de vertrouwde schoenen aangetrokken voor 12 km (55min HF 142), maar morgen toch maar weer gaan "genieten" i/h water.

136

Re: prestaties van de dag

Afgelopen dinsdag gezwommen 600 inzwemmen, 10x 100 met p.b.op techniek daarna nogmaals 400 meter uitzwemmen.

Gisteren loop, zwem, loop.
25 min. lopen op HF137. Ca 1500 meter zwemmen en vervolgens terug naar huis. 25 min HF 147.


Morgen weer lopen....moet eigenlijk tijd maken voor de aanschaf van nieuwe schoenen.
Ben nu bezig met het ontdekken van de werking van mijn nieuwe Forerunner 405.

137

Re: prestaties van de dag

Paul851 schreef:

Heb je 't dan over 71 % van 0 tot max, of 71 % van rust tot max?

0 tot max.

138

Re: prestaties van de dag

Uurtje gezwommen: 600 inzwemmen 20x50 drills/armen, 5x50 zwolf armen, 10x100 benen starttijd 2 min en 200m uitzwemmen.

139

Re: prestaties van de dag

@ le Coq

wat zijn zwolf armen??

140 Laatst bewerkt door Cesar (30-01-10 20:19:29)

Re: prestaties van de dag

ZWOLF score = tijd + aantal slagen (= efficientie?). Daar kan je een opdracht aan koppelen, bijvoorbeeld elke 50 meter 1 punt minder waarbij de tijd gelijk blijft en zo zijn er best veel variaties mogelijk.

Als ik het goed heb komt de naam van ZWemmen & gOLF.

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

141

Re: prestaties van de dag

ok smile

142

Re: prestaties van de dag

5uur koers, wederom alleen, word een beetje een kluizenaar hier... Maar wel een sterke: 153km, HR AVS: 134 = 67% max, maar wacht, er is meer! 850 Hoogtemeters!

143

Re: prestaties van de dag

vanmorgen 5 km tempo, clubcompetitie. Hartslag geen idee, geen band om. na 3 km kon ik m'n warmte niet meer kwijt, dus tempo ging omlaag. 22.02. Over 3 weken m'n eerste hele marathon, ik ben benieuwd.

144

Re: prestaties van de dag

Net terug van 178km fietsen met m'n zuidelijk-halfrond moeder, 6u18, 27,9 gemiddeld HR AVS: 118, 59% van Max, maar wacht, er is meer: na 3 uur gigantische portie Fish en Chips bij de zee!

145

Re: prestaties van de dag

Diederik schreef:

Net terug van 178km fietsen met m'n zuidelijk-halfrond moeder, 6u18, 27,9 gemiddeld HR AVS: 118, 59% van Max, maar wacht, er is meer: na 3 uur gigantische portie Fish en Chips bij de zee!

Hfmaxfiets=hfmaxren? wink

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

146

Re: prestaties van de dag

Cesar schreef:

Hfmaxfiets=hfmaxren? wink

Beide 200 wink

147

Re: prestaties van de dag

En met die F&C in je maag fiets je weer 3 uur door??????????????
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het stoppen voor wat dan ook tijdens een duurrit.

Chapeau D

A+
Arthur

148

Re: prestaties van de dag

petitmas schreef:

En met die F&C in je maag fiets je weer 3 uur door??????????????

Tja, ik ben in een land waar veel te zien is, dan stop ik wel eens, foto maken, lokale keuken proeven, en daarbij, ik heb wat meer externe vet aanvulling nodig dan andere atleten denk ik... wink

149

Re: prestaties van de dag

Vandaag even getest hoe snel ik 2,5 km in het bad zwem
zit nu precies op 45 min... hmm ben echt afgelopen maand met armtechniek bezig
alleen vergeet mijn benen steeds mee te bewegen tongue

150

Re: prestaties van de dag

Wederom bijna helemaal niks, zoals de afgelopen 5 maanden :-( Af en toe een uurtje op de tacx. Dat zijn de nadelen van het jonge ouderrschap, je loopt niet zomaar even weg. Doelstellingen maar iets meer op de lange baan schuiven.

....Though his body says stop, his spirit cries - never!.....

(Survivor, Burning Heart)