201

Re: prestaties van de dag

Ik was vandaag van plan om een winterduathlon te gaan doen maar gps bracht me naar verkeerde plaats dus tja.... Volgende keer eens dubbelchekken want das wel frustrerend. Een geluk bij een ongeluk reed ik door een dorp waar een loopwedstrijdje was en ben daar maar gestopt en meegedaan.

202

Re: prestaties van de dag

das best wel lullig...... En nog wel lekker gelopen?

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

203

Re: prestaties van de dag

Ik heb wel meegedaan in Putte. Maar das dan ook 5 km hier vandaan. Je zat toch niet in Putte bij Mechelen ronnyke? Mijn prestatie was ook ni om wild van te worden. eerste 3.8 lopen gingen nog goed, maar dan na 20 km fietsen, ergens in een stukje diep zand vond mijn rechterkuitspier het nodig te scheuren. toch nog heel voorzichtig eerste looptoer aangevat, maar noodgedwongen toch echt die laatste looptoer achterwege moeten laten. kortweg: OPGAVE

204

Re: prestaties van de dag

Ja zat bij mechelen. Boch zonder echte voorbereiding en nog redelijk zwaar te staan was ik nog redelijk tevreden over mijn lopen heb 44min gedaan over 10.4km wel geen toptijd maar heb mezelf ook niet doodgedaan.

205

Re: prestaties van de dag

Op deze schitterend voorjaardag 154km gefietst gevolgd door 5km hardlopen.

Blote armen, kniestukken.. het eerste wit is eraf!!Dank je wel voor de zon!

206

Re: prestaties van de dag

Zo! Nette training smile Wat zijn je doelen dit jaar Willem?

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

207

Re: prestaties van de dag

Gisteren ook in zomertenu op de fiets gezeten was idd zalig. Woensdagmorgen was het nog winterkleding was maar 3graden toen ik vertrok maar s'avonds op de atletiek was het al redelijk puffen. Voor het weekend beloven ze niet veel goeds en moet zondag 4u fietsen :-(

208

Re: prestaties van de dag

ronnyke schreef:

Gisteren ook in zomertenu op de fiets gezeten was idd zalig. Woensdagmorgen was het nog winterkleding was maar 3graden toen ik vertrok maar s'avonds op de atletiek was het al redelijk puffen. Voor het weekend beloven ze niet veel goeds en moet zondag 4u fietsen :-(

Moet???
15 Graden en een beetje regen... Ik wil wel met je ruilen hoor wink

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

209

Re: prestaties van de dag

zondag, halve marathon gelopen in dokkum (friesland)
was mijn eerste halve ooit dus beetje inhouden gelopen
voel nu een beetje mijn hamstring (op naar 8 mei, langste straat van nederland 30 km www.svfriesland.nl  )

210

Re: prestaties van de dag

Heb je er lang over gedaan wieger? Halve vind ikzelf de leukste afstand al heb ik nog nooit een volledige gedaan is mischien nog leuker :-)

211

Re: prestaties van de dag

Gister 'even' de 70.3 van Singapore gedaan, waar Craig Alexander weer over het parcourse vloog. Ben nog naar links geschreeuwd door een licht geirriteerde Mevrouw Swallow, die dit jaar niet gewonnen heeft.

Redelijke zwemtijd van 40 minuten, welke gewoon 35 minuten had moeten zijn, maar achter de verkeerde aan gezwommen die de verkeerde kant op ging sad
Fietsen in 3:02 en toen ging bij het lopen in Singapore de verwarming aan en bij mij het licht uit... Ik heb 'em uitgelopen (lees: gewandeld), maar ik denk niet dat dat Alexander the Great nerveus achterom heeft gekeken.

Could be worse, could be raining

212

Re: prestaties van de dag

Klinkt als een pittig dagje! Maar gefeliciteerd met je finish.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

213

Re: prestaties van de dag

jaja, in dit lekkere weertje ben ik ook begonnen met fietsen, 40 km vond ik zat voor de eerste keer sinds de herfst. Vanaaf ruim een metertje of 2000 gemaakt in het zwembad, en nu lekker met de voetjes omhoog

214

Re: prestaties van de dag

vanavond 3 uurtjes fitnessles gegeven, dus wat duurwerk (step-aerobics) en rompstabiliteit gedaan (Heerlijk dat je op die manier betaald een deel van je training kan doen)

....Though his body says stop, his spirit cries - never!.....

(Survivor, Burning Heart)

215

Re: prestaties van de dag

Gisterenavond 4 uur op de spinningfiets gezeten: Een spinningmarathon voor het KWF. Ik ga graag tot het gaatje voor het goede doel!

Vandaag nog een uurtje lopen. Lekker rustig aan, beetje een hersteltraining.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

216

Re: prestaties van de dag

Gisteren uurtje zwemtraining en 17 km gelopen en vandaag de Zandvoortcircuitrun gedaan

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

217

Re: prestaties van de dag

Gister wegens weinig inspiratie en omdat ik gewoon relax continu wilde zwemmen, heb ik  een uur lang non-stop 200 bc - 200 benen - 200 armen gezwommen. Kwam uiteindelijk exact uit op een Ironman-waardige 3800m smile

218

Re: prestaties van de dag

voor het eerst in een tijdje weer eens een lekkere lange duurloop van 2 uur gedaan

219

Re: prestaties van de dag

Gisteren in Nuenen met de zwemloop meegedaan. Zwemmen ging prima, tijd volgens mij net onder de 17.30, dus sneller dan ik ooit (gemeten) gezwommen heb tongue
Wissel had veel sneller gekund, als ik zo slim was geweest om elastische veters in mijn schoenen te doen. Ik begon met lopen na 19.30, en was na 1 uur en 59 seconden binnen. Dus 10 km gelopen binnen 42 minuten, ook sneller dan ooit tevoren. Zevende in de voorlopige uitslag (van de 20), niet ontevreden dus.

220

Re: prestaties van de dag

Zwemloop Nuenen was weer een mooie wedstrijd. Complimenten voor de organisatie.
Ging bij mij ook wel lekker.

221 Laatst bewerkt door JanR (11-04-10 23:14:13)

Re: prestaties van de dag

Gefeliciteerd hoor! smile

(tussentijden?)

222 Laatst bewerkt door le Coq (12-04-10 10:15:33)

Re: prestaties van de dag

@JanR:
12.42-0.55-36.21 Is dit genoeg om die andere triathlon Haan een eerste mentale tik te geven?

Met lopen op het laatst nog te veel lopen jagen op een duo-loper, hierbij bedank ik hem voor de extra spierpijn.

223

Re: prestaties van de dag

Gisteren R'dam meegelopen (was wel fris) en aansluitend rustig 30 min uitgefietst, vandaag genieten van welverdiende rustdag

224

Re: prestaties van de dag

Je kunt hem voor de zekerheid natuurlijk altijd nog wat averechts werkende zwemtips geven... maar ik denk dat dit hem ook wel afschrikt hoor.

225

Re: prestaties van de dag

Heb hem vanochtend juist wat goede tips gegeven, dan wordt het misschien nog spannend ;-)
Die kop op Triathlonweb deed het ook goed, haha.