1

Onderwerp: TijdstrijdersCup 2011

Voor de tweede maal zal het tijdritseizoen worden afgetrapt met de TijdstrijdersCup. In 2011 zal dit zijn op zondag 10 april, wederom in de Flevopolder op het parcours waar ook de MTR gereden wordt. De totale afstand is 40,8 kilometer.



http://www.corniel.nl/zzz/fora/fiets_nl/2011-04-10_tijdstrijderscup_poster.jpg



Gezien de verwachte toeloop is er een maximum aantal deelnemers van 120 ingesteld. Wees er dus snel bij.



Aanmelden

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar tijdstrijderscuphttp://www.corniel.nl/zzz/fora/aap.giftijdrijden.nl. Vermeld hierin:

- naam

- geslacht

- geboortedatum

- nationaliteit

- telefoonnummer

- verwachte eindtijd/gemiddelde snelheid



Vrijwilligers

Mocht je niet kunnen of willen meedoen als deelnemer, doen dan mee als vrijwilliger. Als onderdeel van een gezellig team maak je een leuk en bijzonder evenement mee. We zoeken o.a.:

- Starters

- Tijdwaarnemers

- Fotografen



Links

TijdstrijdersCup 2011 (officiële website)

TijdstrijdersCup 2011 (facebook.com)



Historie

TijdstrijdersCup 2010 (forum.fiets.nl)

2

Re: TijdstrijdersCup 2011

Het seizoen is nog nauwelijks afgelopen en we zijn al weer aan het rondkijken welke wedstrijden we volgend jaar allemaal willen gaan doen.
De Monstertijdrit was voor mij leuke afsluiter van het seizoen en afgelopen jaar was dit een leuke (zware) opwarmer. Aanrader als je hard kunt stoempen en niet kunt bochten rijden (oftewel de gemiddelde triathleet).

3

Re: TijdstrijdersCup 2011

Ik doe mee!
Hard stoempen ga ik deze winter aan werken en m'n bochtentechniek is beroerd dus dat moet helemaal goed komen wink

Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated

4

Re: TijdstrijdersCup 2011

huh bochten?

ik doe mee!

Commit first, then figure it out

5

Re: TijdstrijdersCup 2011

Ik heb de instelling 'bochten rijden' op mijn tacx nog niet gevonden, dus misschien doe ik ook wel mee om verder niet te oefenen komend voorjaar smile

6

Re: TijdstrijdersCup 2011

Shit, ik haat lange rechte stukken.. Behalve als ze wind mee zijn. Ik ga wel wat anders doen dat weekend.

7

Re: TijdstrijdersCup 2011

bochten??? Tja erg ben zelf uit het mountainbiken gekomen en maak me nu zorgen over mijn techniek bij de winterduathlons. Ga dit jaar wel een tijdrit meedoen denk die van Oostende lijkt wel iets voor mij 20km langs een vaart rijden :-) Btw heb deze week nog een leuke bestelling gedaan bij fietsemaker voor mijn tt fietsje te updaten.

8

Re: TijdstrijdersCup 2011

Geen bochten en lekker stoempen; da's idd muziek in m'n oren. Ging in Almere notabene al een keer rechtdoor in een bocht. Lang leve ellenlange polderwegen.

Could be worse, could be raining

9

Re: TijdstrijdersCup 2011

Triatleten zijn te vaak struisvogels.... Ipv aan hun bochtentechniek te werken, zoeken ze wedstrijden zonder bochten en stel dat er een wedstrijd is die in hun ogen te bochtig is dan gaan ze nog zeuren ook.
Train gewoon je bochtenwerk voor jezelf handiger (levert veel winst op) en ook een stuk veiliger (voor jou en je mededeelnemers).
Verder wel leuk tijdritje :-)

10

Re: TijdstrijdersCup 2011

Mooi...misschien dat ik m wel ga doen. Lekkere binnekomer voor het nieuwe seizoen!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

11

Re: TijdstrijdersCup 2011

Net een mailtje gestuurd om me in te schrijven.
verwachtte eindtijd ~1u12 maar ik hoop richting de 1u10 te gaan als voorbereiding op snellere OD's komend jaar.

Kent iemand toevallig wielerverenigingen in/rond A'dam die ook trainen voor tijdritten?

Peter

12

Re: TijdstrijdersCup 2011

Ook ingeschreven, ik hoop rond de 1.10 te halen.

13

Re: TijdstrijdersCup 2011

Ingeschreven; 1:08 zou haalbaar moeten zijn.

14

Re: TijdstrijdersCup 2011

*Update*

De teller staat inmiddels op 94 inschrijvingen. Meld je hier aan voordat de max. van 120 deelnemers bereikt is.