26

Re: En we zijn weer begonnen

mmmwwwhhaaaa weer regen vandaag.. denk toch dat ik dan maar nat ga worden want ik moet vandaag toch echt gaan lopen...

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

27

Re: En we zijn weer begonnen

Intensief bedoel ik sprintjes voluit gaan nog geen weerstandstraining. verder als je als belg of hollander enkel bij goed weer gaat trainen kun je het wel schudden denk ik want dan schiet er niet veel over. Ben ook niet zo gauw ziek heb nu wel last van het koude water dat over mijn rug spat zal eens een spatbordje op mijn fiets moeten plaatsen.

28

Re: En we zijn weer begonnen

Gisteren tussen de buien door weer lekker een 8-tje gedaan, veel wind voornaamelijk 1e helft tegen, 2e voor de wind.
Kan niet wachten tot morgen (10)

29

Re: En we zijn weer begonnen

Vandaag 3u fietsen morgen 4u maar pff wat een wind en regen sad

30

Re: En we zijn weer begonnen

ronnyke schreef:

Vandaag 3u fietsen morgen 4u maar pff wat een wind en regen sad

Voor de hobby dan he, moet wel een hobby blijven smile

31 Laatst bewerkt door DennisM (16-01-11 00:53:21)

Re: En we zijn weer begonnen

Vandaag voor de 2e x deze week hardgelopen. 4 km in zon 25 min. Iets langzamer dan de eerste keer.
Veel wind tegen, wel droog gelukkig:) Gelukkig geen last gehad van knieblessure, hopen dat dit zo blijft.

32

Re: En we zijn weer begonnen

Zo en nu ff relaxen... gister 100 km op de racefiets wezen raggen en vandaag 3 uur op de MTB door het bos aan het knallen geweest. Morgen duurtraining zwemmen en dan aan het lopende terug (15 km)

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

33

Re: En we zijn weer begonnen

vandaar 8 gedaan relaxed... heerlijk weer met een heldere maan en een beetje wind.  dinsdag de eerste keer nat worden dan?

34

Re: En we zijn weer begonnen

Inmiddels weet 2 keer gelopen op 10 km, gaat weer lekker, zondag naar de 12

35

Re: En we zijn weer begonnen

Rogier schreef:

Inmiddels weet 2 keer gelopen op 10 km, gaat weer lekker, zondag naar de 12

had eiglijk nog een vraag smile als je geen fiets hebt, hoe kan je dan trainen voor een triathlon?

36

Re: En we zijn weer begonnen

Ik twijfel aan uw geestelijk vermogen ?

Suc^6
Rapido

triathlon is 3 x beter

37

Re: En we zijn weer begonnen

Rapido schreef:

Ik twijfel aan uw geestelijk vermogen ?

Suc^6
Rapido

is dat voor mij?
nee, rogier poste in een ander topic dat hij geen fiets bezit smile en ik vroeg hoe hij dan kan trainen

38

Re: En we zijn weer begonnen

Die zonder fiets voor triathlon traint ?
Gaat mijn geestelijk vermogen te boven .
Vroeg het me ook af ,Brecht .
Rapido

triathlon is 3 x beter

39

Re: En we zijn weer begonnen

Rapido schreef:

Die zonder fiets voor triathlon traint ?
Gaat mijn geestelijk vermogen te boven .
Vroeg het me ook af ,Brecht .
Rapido

Wie heeft mij ooit betrapt op het toespeling dat ik train voor een triathlon? Ik loop fanatiek hard, en zwem in buitenwater als de temperatuur te doen is.

Daarmee is iets onbegrijpelijks, best eenvoudig smile

Echter, waarom hang ik hier rond hoor ik je denken, om de eenvoudige reden dat de mensen die hier komen vaak bijna leven voor de sport en zich hier goed in verdiepen. Hierdoor kan ik veel leren en toepassen.
Ik heb geen ambitie om wedstrijden te doen. Ik heb de sport nodig om mijn hoofd leeg te maken en duursport is iets wat me goed ligt.Die fiets ligt wel in de toekomst maar nog niet nu, dat is een simpel een kwestie van prioriteiten.
Maar genoeg over mij en mijn beweeg redenen (:))

40

Re: En we zijn weer begonnen

Rogier schreef:
Rapido schreef:

Die zonder fiets voor triathlon traint ?
Gaat mijn geestelijk vermogen te boven .
Vroeg het me ook af ,Brecht .
Rapido

Wie heeft mij ooit betrapt op het toespeling dat ik train voor een triathlon? Ik loop fanatiek hard, en zwem in buitenwater als de temperatuur te doen is.

Daarmee is iets onbegrijpelijks, best eenvoudig smile

Echter, waarom hang ik hier rond hoor ik je denken, om de eenvoudige reden dat de mensen die hier komen vaak bijna leven voor de sport en zich hier goed in verdiepen. Hierdoor kan ik veel leren en toepassen.
Ik heb geen ambitie om wedstrijden te doen. Ik heb de sport nodig om mijn hoofd leeg te maken en duursport is iets wat me goed ligt.Die fiets ligt wel in de toekomst maar nog niet nu, dat is een simpel een kwestie van prioriteiten.
Maar genoeg over mij en mijn beweeg redenen (:))

ik dacht echt dat jij triathlon deed smile zal dat dan verkeerd hebben gelezen.
Dus jij traint dan meer lopen (marathon ofzo?)

en geen ambitie voor triathlon? smile

41

Re: En we zijn weer begonnen

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.
Suc^6
Rapido .

triathlon is 3 x beter

42 Laatst bewerkt door Rogier (23-01-11 08:52:06)

Re: En we zijn weer begonnen

Brecht schreef:
Rogier schreef:
Rapido schreef:

Die zonder fiets voor triathlon traint ?
Gaat mijn geestelijk vermogen te boven .
Vroeg het me ook af ,Brecht .
Rapido

Wie heeft mij ooit betrapt op het toespeling dat ik train voor een triathlon? Ik loop fanatiek hard, en zwem in buitenwater als de temperatuur te doen is.

Daarmee is iets onbegrijpelijks, best eenvoudig smile

Echter, waarom hang ik hier rond hoor ik je denken, om de eenvoudige reden dat de mensen die hier komen vaak bijna leven voor de sport en zich hier goed in verdiepen. Hierdoor kan ik veel leren en toepassen.
Ik heb geen ambitie om wedstrijden te doen. Ik heb de sport nodig om mijn hoofd leeg te maken en duursport is iets wat me goed ligt.Die fiets ligt wel in de toekomst maar nog niet nu, dat is een simpel een kwestie van prioriteiten.
Maar genoeg over mij en mijn beweeg redenen (:))

ik dacht echt dat jij triathlon deed smile zal dat dan verkeerd hebben gelezen.
Dus jij traint dan meer lopen (marathon ofzo?)

en geen ambitie voor triathlon? smile

Zeker wel, maar er zijn zaken die op dit moment nog prio hebben boven de aanschaf van een fiets. Een marathon.... nee, daar moet je veel te hard voor trainen wink
 

Rapido schreef:

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.
Suc^6
Rapido .

op mij gericht: hoezo?
op je zelf gericht: kan gebeuren, is een logische gedachtegang.


en voor de andere Klik wink

43

Re: En we zijn weer begonnen

Vandaar de eeste keer weer een ruime 12 gelopen, lekker rustig, tussen de buien door.
Inmiddels is er ook weer een dalende lijn qua gewicht, wij zijn blij smile

44

Re: En we zijn weer begonnen

Ga zo m'n rondje doen van 15km, en ga vanavond, als alle ouwe rupsen en kwekkende wijven uit het bad zijn, m'n zwemtraining doen!!!!!!

If your not living on the edge, you'll make up to much room!!!

45

Re: En we zijn weer begonnen

Thunderstorm schreef:

als alle ouwe rupsen en kwekkende wijven uit het bad zijn

De oplossing daarvoor is gewoon een paar baantjes vlinderslag. Er wordt even boos gekeken maar de baan is zo leeg :-)

Nu al een paar weekjes weer lekker aan het sporten, ma en do krachttraining, spinning met aansluitend stukje lopen, di hardlooptraining, woe weer 'opnieuw' begonnen met zwemmen met alleen maar aandacht voor techniek en op zaterdag een lekker duurloopje van een uur. Als het langer licht is ga ik het spinning vervangen door fietsen.

46

Re: En we zijn weer begonnen

denk juist dat het voor lange afstand atleten wel goed is om in deze periode in het "rood" te trainen. later in het seizoen is dat niet meer specifiek genoeg. Als je verschillende intensiteiten traint word je lichaam sterker maar hoe dichter bij het seizoen hoe specifieker je trainingen worden.......

Als sprint triatleet train ik richting het seizoen dus wel in de verzuring omdat ik dat in wedstrijden ook doe.

47

Re: En we zijn weer begonnen

pivdberg schreef:
Thunderstorm schreef:

als alle ouwe rupsen en kwekkende wijven uit het bad zijn

De oplossing daarvoor is gewoon een paar baantjes vlinderslag. Er wordt even boos gekeken maar de baan is zo leeg :-)

Klopt, kennis van me was een keer lekker aan het zwemmen, borstcrawl. Paar van die drijfoudjes deden daar moeilijk over, vanwege de extra golven t.o.v. schoolslag. Hij: Oke, dan zal ik wel een andere slag gaan doen. Vlinderslag dus. Nooit meer klachten gehad als hij BC deed tongue

Nu al een paar weekjes weer lekker aan het sporten, ma en do krachttraining, spinning met aansluitend stukje lopen, di hardlooptraining, woe weer 'opnieuw' begonnen met zwemmen met alleen maar aandacht voor techniek en op zaterdag een lekker duurloopje van een uur. Als het langer licht is ga ik het spinning vervangen door fietsen.

Hier op 't moment ook weer aan het opbouwen. 3 keer per week aan 't hollen, opbouwschema van de fysio nog.
1 keer per 3 weken late ploeg, dus dan zelf bezig, maar verder met de club trainen. Dus maandagavond en zaterdagochtend zwemmen, donderdagavond circuittraining en spinning. Gewicht gaat gelukkig ook weer de goede kant op, paar weken geleden nog 79 kilo, nu 77. Toen ik in Almere aan de start stond was dat 74 kilo. Gaat lekker dus smile

48

Re: En we zijn weer begonnen

Hier begint het ook op iets te lijken. Deze week staat er al wat rood gedrukt in mijn trainingschema dus het zal gaan beginnen. Gewicht is ook al iets verbeterd sta al een dikke 2 weken op een eiwitdieèt en ben een 5 tal kg kwijt.

49

Re: En we zijn weer begonnen

vandaag voor het eerst weer woon-werk gefietst. Vroeger in het seizoen dan normaal, dus dat goed!

50

Re: En we zijn weer begonnen

gisteren ook van wal gestoken ... m'n eerste ritje met de fiets buiten was een feit. 
goed gevoel eraan over gehouden, met uitzondering van bevroren tenen.  Manmanman ... wat ik ook doe, die tenen vallen niet op te warmen