1

Onderwerp: Medaille O3 Almere 2006

Zo, gisteren de CD-Rom met uitslagen ontvangen van Almere. En tot mijn verrassing toch nog een medaille erbij big_smile
Was bij binnenkomst wel een beetje teleurgesteld toen ik geen "beloning" ontving maar ach, laat maar dacht ik zo.
Waarschijnlijk zijn er meer teleurgestelde reacties gekomen en heeft de organisatie besloten om toch nog een medaille na te sturen, toch netjes.

><> swim-bike-run <><

2

Re: Medaille O3 Almere 2006

yup; idd netjes. Kreeg van de NTB vorig jaar ook nog een medaille (3e plaats H20+) thuisgestuurd.  was nl vrij snel na de wedstrijd (Powerman Horst) weer naar huis vertrokken omdat ik zo'n slechte wedstrijd had gehad (Maag keerde zich om door een te intenisieve 1e run en omdat ik niet gewend was aan de gels)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

3 Laatst bewerkt door Scighera (20-01-07 18:16:02)

Re: Medaille O3 Almere 2006

Ik viste net een zeiknatte zwaarbeschadigde enveloppe van UPC Holland Triathlon uit de bnos met daarin de brief, cdrom en....finishermedaille....en dat terwijl ik dnf-ed in Almere :S hoezo goede administratie....

Wat me opvalt is dat op de brief bij de planning voor 2008 het WK 3OD staat opgenomen, met daarachter de bijbehoorende afstanden. terwijl het allang bekend is dat de ITU de 3OD schrapt en de Lange Afstand over de 2OD laat gaan...of zit ik er nu weer naast?
Bij 2007 (dit jaar dus) staat helemaal geen kortere afstand dan de IM afstand genoemd smile vaag wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: Medaille O3 Almere 2006

Dit jaar is er volgens mij ook geen kortere afstand dan de classic, alleen volgend jaar weer tijdens de WK. En of het 2O of 3O wordt is volgens mij nog niet helemaal zeker. Er is veel weerstand onder de triatleten om op de 2O over te stappen.

><> swim-bike-run <><

5

Re: Medaille O3 Almere 2006

Tot mijn verbazing lag er dus een enveloppe in de bus met uitslagencd rom  en medaille,wat een goed kope prul!
Ik vind het een trieste zaak worden dat Almere, ondanks dat er tientallen vrijwilligers zijn die het ons triathleten
naar de zin maken ,vind ik dat de organisatie nu na 5 maanden na datum  een cd rom met uitslagen stuurt
en een medaille zonder enige vorm van tekst en uitleg een zeer treurige zaak .
Mij zien ze niet dit seizoen in Almere !
Rapido

triathlon is 3 x beter