1

Onderwerp: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

Voor de mensen die het nog niet wisten: de 1/4 Triathlon van Wageningen (eind mei/begin juni, onderdeel van NSK circuit) gaat ook dit jaar niet door. Was het vorig jaar door wegwerkzaamheden op het fietsparcurs, is het dit jaar door een tekort aan bestuursleden (5 ipv 6). De Run-Bike-Run gaat wel gewoon door.

PS. heb dit net vernomen per mail.

Nu nog afwachten hoe het met de UT-Thales 1/4 zit.... (is ook nog niets van bekend)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

2

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

In Wageningen zijn ze afhankelijk van de studentenraad, want er zit daar geen STV. Beetje jammer want was altijd wel een aardig wedstrijdje in het STC en 2 jaar geleden nog NSK.

Wat de UTT betreft had ik niet verwacht dat het bij Aloha zo ver zou komen. De hardcore mannen zijn allemaal een beetje weg uit Enschede en nu blijkt de nieuwe lichting inderdaad niet zo fanatiek. Beetje jammer, maar buiten Groningen hebben alle STV's last van dit fenomeen...

3

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

hmm dus UT-Thales valt ook weg? Jammer..... heb dan geen een kwart meer in mijn lijstje staan voor het eerste deel van het seizoen (alleen Holten) in juli)

Wageningen was een mooie wedstrijd; goede locatie, een leuk en snel parcours etc.

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

4

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

Ik zeg niet dat de UTT wegvalt, maar ik vind het vooral jammer dat een grote club als Aloha nu blijkbaar ook problemen heeft met juiste opvolging.
Voor de kwart zijn er nog genoeg alternatieven natuurlijk.

5

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

ok, maar ik acht de kans wel aanwezig. Aangezien ook Aloha nog geen datum bekend heeft gemaakt, mar ja, we wachten af

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

6

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

Ik hoorde in de wandelgangen dat GSTV Tritanium de UTTT gaat organiseren...

7

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

In de wandelgangen heb ik vernomen dat de kleine held uut Holten de boel gaat fixen!

8

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

het gaat er niet om wie het doet, als het het maar gedaan wordt wink

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

9

Re: Triathlon Wageningen: ook dit jaar gecancelled

le Coq schreef:

In de wandelgangen heb ik vernomen dat de kleine held uut Holten de boel gaat fixen!

Ja, dat IS Tritanium!!!

Het zou fantastisch zijn als de UTTTT echt een vaste waarde wordt op de kalender. Vorig jaar vond ik het 1 van de mooiste wedstrijden van Nederland.