1

Onderwerp: Op de fiets!

Vandaag weer eens lekker gefietst!
50 km totaal. 5x5 minuten stevig versneld (85%) verder rustig aan gedaan 70%

Nog andere goed getraind vandaag?

2

Re: Op de fiets!

Weer op de fiets gezeten vandaag! Prachtig met dit weer alleen wel veel wind.
Lekker duurritje gedaan!
50 km op 70 % met wat lichte versnellingen

3

Re: Op de fiets!

Weer lekker gezwommen 2500 meter duur en vanmiddag intervaltraining 10 x 400 meter extensief 1:15 per 400 meter.... morgenvroeg lekker toeren in Groesbeek

4

Re: Op de fiets!

alleen even kort gefietst 40km op  78~85% HRmax (uiteindelijk 82% Hrmax gemiddeld gereden; 162bpm) afgesloten met 42.3km/h op m'n trainingswielen. Viel me goed mee na die heupblessure.

morgenochtend 3000m zwemmen in 50m bad, dan in de namiddag 21k duurloopje op gevoel (door die heup besloten op de HR achteraf pas te bekijken en gewoon op gevoel te lopen, werkt veel beter voor mij) en direct daarna even 1000m loszwemmen in 25m binnenbad.

En dan hopen dat het weer een beetje doorzet he smile voor zaterdag een fietstraining van 120k gepland voordat ik ga werken en zondag na het werk een vrije looptraining; ik hoop dat ik fit genoeg ben om 10km in negative split te doen (3.4k in D1, 3.3k in D2, 3.3k in D3 en hoger) en mijn PR aan gort kan lopen

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800