1

Onderwerp: Personal zwemtrainer in Den Haag??

Ik ben een beginnende zwemmer in Den Haag (natuurlijk wel alle diplomaatjes) 1 baantje borstcrawl en al uitgeput. Toch speel ik wel met de gedacht te gaan trainen voor een Tirathlon. Inmiddels eea gelezen en snap dat mijn zwemtechniek waardeloos is. Kortom tijd voor een cursus. Door mijn levens/werkritme is later op de avond trainen eigenlijk niet handig. Ik ben wel flexibel door de week (en heb er best een marktconforme vergoeding voor over). Nu denk ik er dus aan een 'personal' coach te zoeken voor een les of 10 (mag ook gewoon een ervaren zwemmer zijn die het leuk vindt wat bij te verdienen en wil pogen mij in 10 sessies een beetje op de rails te zetten). Op internet vind ik hier echter weinig over. Heeft iemand ervaring met personal zwemles of een coach in de omgeving Den Haag - of is dit bij zwemmen minder gebruikelijk? In dat geval, nog tips om voor 20.00 uur 's-avonds gericht aan mijn techniek te werken ?

2

Re: Personal zwemtrainer in Den Haag??

Herkenbaar, met dat 1e baantje zijn we allemaal begonnen.
Ik kwam zelf al redelijk ver met youtube-filmpjes, http://swimsmooth.com/ en doorzettingsvermogen.
Persoonlijke trainers ken ik niet, misschien kan je bij een triathlonclub/RTC zwemmen en zo ervaring opdoen?
Daar kan je ook wel veel leren. Vragen aan anderen of ze nog tips hebben e.d...

Ik begrijp dat je 's avonds weinig tijd hebt.. anders zouden de trainingen van tri-experience.com wel goed zijn. Je kan Frank ook even mailen, misschien kent hij iemand die les zou willen geven en kan je iets regelen?

3

Re: Personal zwemtrainer in Den Haag??

THX! De cursus basistechniek en slagvaardigheid van tri-experience is volgens mij wel precies wat ik nodig heb. Wel 's avonds idd maar wellicht toch haalbaar met hier en daar wat schuiven...