1

Onderwerp: 25e Triathlon Terheijden

Gisteren meegedaan aan de 25e editie van de triathlon in Terheijden. Dit jubileum werd gevierd door alle deelnemers na de finish een bloemetje te geven en ze op de foto te zetten.
Vanwege problemen vorig jaar met de rondetelling voor het lopen had de organisatie besloten om alle atleten elk looprondje een elastiekje te geven. Bij de finish werd dan gecontroleerd of je genoeg ronden had gelopen. Apart maar wel een slimme oplossing.  Het was dan ook weer een uitstekend georganiseerd evenement.
Het is jammer dat de organisatie er waarschijnlijk een punt achter gaat zetten omdat er niet genoeg nieuwe vrijwilligers zijn te vinden en omdat de gemeente ook niet echt meewerkt.
Heel erg jammer.

2

Re: 25e Triathlon Terheijden

Inderdaad een slimme zet van de organisatie om stiekjes uit te delen. Ik zelf heb dit al een keer eerder meegemaakt bij de triathlon In Seneffe (België) hier kreeg je na 1 ronde lopen een lintje om de schouder en kon je aan de laatste ronden beginnen. Voor twee ronden is het misschien een beetje overbodig maar net zoals is Terheijden is het wel een goede zet.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME

3

Re: 25e Triathlon Terheijden

Gister ook meegedaan, vond het een leuke wedstrijd! Lekker weertje, beetje broeierig maar ach...

Dat van die elastiekjes heb ik ook vorig jaar wel eens meegemaakt in Frankrijk, de elastiekjes  daar waren zelfs nog ietsje handzamer wink . Werkte verder inderdaad goed gister, stond nog versteld van de snelheid van de man die ze uitdeelde toen ik er een miste! (en toch doorliep). Verder leuke, goed georganiseerde wedstrijd, jammer als deze zou verdwijnen.

Grt Cesar

Langzaam snel! (of snel langzaam?)