1

Onderwerp: Foto's Noordwijkerhout 2007

Op SportPrent.nl staan foto's van Noordwijkerhout 2007.
Een mooie wedstrijd waar ik door omstandigheden niet aan mee kon doen maar wel ik wel kon fotograferen!! Ook leuk!!

2

Re: Foto's Noordwijkerhout 2007

Als ik op de link van Noordwijkerhout klik, op je site, laadt hij maar half !!!

Jeroen

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

3

Re: Foto's Noordwijkerhout 2007

Ik had inderdaad een foutje gemaakt Jeroen.
Als het goed is die hij het nu wel!

4

Re: Foto's Noordwijkerhout 2007

he Wijnand,

mooie foto sessie weer !

maar ik zie dat je niet zelf gestart bent ? waarom ....

5

Re: Foto's Noordwijkerhout 2007

Tja Onno,

Kreeg vorige week wat last van iets dat leek op hartritmestoornis. Nadat ik het een dag of 4 had aangekeken ben ik toch maar even langs de huisarts gegaan om een hartfilmpje te laten maken. Niks bijzonders te zien maar voor de zekerheid moet ik nog even met zo'n kastje lopen waarmee ze langere tijd de boel in de gaten kunnen houden. Gelukkig heb ik op dit moment geen last meer dus ik vermoed dat er verder niks aan de hand is. Starten in NWH leek me onverstandig hoewel ik kan je vertellen dat je van aan de kant staan terwijl je je verder super fit voelt én wellicht een mooie tijd had kunnen neerzetten, ook niet goed is voor je hart..... big_smile

Als er verder niks aan de hand is en ik kan gewoon trainen ga ik me voorbereiden op het NK masters! Kijken of ik de frustratie van NWH om kan zetten in een mooie eindtijd in Veenendaal mad !!

6

Re: Foto's Noordwijkerhout 2007

ok, das jammer te horen. Maar hopelijk gaat het dan idd dubbel zo goed in Veenendaal !

smile