1

Onderwerp: probleem bij lopen

Afgelopen 1 juli heb ik voor de eerste keer een triathlon gedaan. De Ironman in Frankfurt. Een fantastische belevenis.
Alleen heb ik bij het lopen problemen ondervonden. Na 13 km kreeg ik een ontzettend opgeblazen gevoel, dat werd steeds erger. Mijn buik zat me zat mij gigantisch in de weg. Mijn  moeder herkende mij niet op de foto's die onderweg genomen zijn : "zo dik ben jij niet". Ik had het gevoel dat flink boeren of winden laten het probleem weg zou zijn maar die ontluchting kwam dus niet. Omdat ik dolgraag de finish wilde halen heb ik grote stukken flink doorgewandeld omdat ik bang was dat ik bij eventuele maaglediging niet meer door zou kunnen gaan. Na de finish is de ontluchting in het hotel werkelijk uren lang gekomen. Wie kent dit?
Omdat de Powerbar energiedrank na 100 km op was heb ik de repen genomen en omdat het erg warm werd i.p.v. water aangelengde cola en redbull. Heeft dit koolzuur opgebroken???

2

Re: probleem bij lopen

Ik denk dat je aardig wat gisting in je maag hebt gekregen ,cola, redbull repen en het restant wat nog aanwezig
was in je maag van de maaltijd van de vorige avond en morgen . Dus effe lekker flatuleren de volgende keer
en gewoon doorlopen .
Suc^6  Rapido

triathlon is 3 x beter