1

Onderwerp: Lange afstand zwemmen regio Almere

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen uit de regio Almere om lange afstanden te zwemmen in het Gooimeer/Weerwater.

Iemand geinteresseerd?

Groetjes Tjerkie  big_smile

2

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Tjerkie schreef:

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen uit de regio Almere om lange afstanden te zwemmen in het Gooimeer/Weerwater.

Iemand geinteresseerd?

Groetjes Tjerkie  big_smile

Wat zijn lange afstanden en wanneer op welke dagen wil je dat gaan doen?

3

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Mischien wel redelijk off topic maar iemand die ik goed ken gaat zelf een zwemwedstrijd organiseren. Van Vlissingen naar Breskens zwemmen. Het zal dit jaar voor de 1e keer doorgaan maar ik weet niet of er al een datum bekend is. Het is 4.8km geloof ik.

4

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Ha Tjerkie,

Hoe ver? hoe snel?
We kunnen ook wel een keer uit werk gaan en dan in de buurt van Schiphol een plas in springen;)
Rara, wie ben ik... big_smile

5

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Tjerkie, zeg maar wanneer en hoe ver, stukkie zwemmen is altijd leuk.
Maar weerwater is nu nog te koud hoor. De lage of de hoge vaart is beter te doen, heb ik 2 weken geleden al in gezwommen.

6

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

ronnyke schreef:

Mischien wel redelijk off topic maar iemand die ik goed ken gaat zelf een zwemwedstrijd organiseren. Van Vlissingen naar Breskens zwemmen. Het zal dit jaar voor de 1e keer doorgaan maar ik weet niet of er al een datum bekend is. Het is 4.8km geloof ik.

net gecheckt, enkel voor geselecteerde zwemmers  hmm
5,1 km en is op 20/07/2014

7

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Als je daar aan wil meedoen dan wil ik wel eens horen. Er zijn ook nog een aantal wildcards ter beschikking,dus mischien is er nog wel een plaatsje?

8

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

ronnyke schreef:

Als je daar aan wil meedoen dan wil ik wel eens horen. Er zijn ook nog een aantal wildcards ter beschikking,dus mischien is er nog wel een plaatsje?

ik zit spijtig genoeg vanaf 11 juli in Italië, daarom ook geen Antwerp Triathlon.
Maar staat wel op de 'to-do-list' (daarom niet direct 5 km)  wink

9

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

ronnyke schreef:

Als je daar aan wil meedoen dan wil ik wel eens horen. Er zijn ook nog een aantal wildcards ter beschikking,dus mischien is er nog wel een plaatsje?

Nou mijn dochter van 13 en ik willen graag! We hebben afgelopen jaar Den Helder - Texel gezwommen en Texel - Vlieland, zijn wel wat gewend. Maar wij hadden ook te horen gekregen uitverkocht.

10

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

Mochten jullie eens op Texel zijn in het zee zwem seizoen (1 april tot ongeveer 1 november) dan zijn jullie welkom om met ons mee te zwemmen in de waddenzee. Voor de liefhebbers: www.zwemmeninzee.nl

11

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

De eerste week van Juli ben ik in Texel en zou ikwel een keertje willen meezwemmen. Ik heb wel geen ervaring met zeezwemmen dus....

12

Re: Lange afstand zwemmen regio Almere

In de Sloterplas wordt regelmatig gezwommen, gevarieerde afstanden van 2 a 4km