1

Onderwerp: Tapiriik trainingen synchroniseren

Ikzelf gebruik 'Garmin Connect' als mijn basis applicatie. Maar voorheen heb ik ook Runkeeper benut.
Ik had dus al snel de wens/hoop om e.e.a. naar GC over te kunnen hevelen aan data.

Intussen is het naar volle tevredenheid gelukt met tapiriik, een gratis oplossing (of betaald voor vol-automatisch) die synchroniseren tussen Garmin Connect, Strava, Runkeeper, Endomondo, Trainingpeaks etc. voor zich neemt.

Probeer het eens; www.tapiriik.com

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

2

Re: Tapiriik trainingen synchroniseren

Ik gebruik deze site al een tijdje en vind hem erg goed!!

3

Re: Tapiriik trainingen synchroniseren

Nadeel van tapiriik vond ik altijd dat je enkel de data overzet en niet de tekst die je er eventueel bij schrijft. Daarom gebruik ik altijd copymysports.com. Runkeeper is voor mij het communicatiemiddel met m'n schoonvader mbt sporten. Daarnaast gebruik ik strava ook om af en toe eens een PR te fietsen wink

#enjoylife

4

Re: Tapiriik trainingen synchroniseren

rinke schreef:

Nadeel van tapiriik vond ik altijd dat je enkel de data overzet en niet de tekst die je er eventueel bij schrijft.

Is dat zo? Bij mij komen de titels die ik erbij schrijf goed mee, zie: http://runkeeper.com/user/hermanrennt/profile
Eventuele opmerkingen die naderhand erbij gezet worden dan weer niet.

/Herman