1

Onderwerp: gezocht enkelbandje championchip

Hallo

Ik ben opzoek naar een enkelbandje voor mijn championchip. Ik heb er enkele jaren geleden eens een gekregen tijdens een duathlonwedstrijd. Maar deze is zoek geraakt.

Nu ik door omstandigheden geen duathlon en triathlons meer doe, kan ik dus moeilijk aan zo'n bandje komen.

Wie o Wie kan me hieraan helpen.

Reactie kan via e@mail duathleet provider hotmail.com

2 Laatst bewerkt door Sonja M (03-09-06 23:45:31)

Re: gezocht enkelbandje championchip

Hallo duathleet,
Het lukte niet via de mail dus dan maar even zo:
Een vriend van mij doet in scheveningen altijd mee aan de beach challenge. Daar delen ze volgens mij die bandjes bij tientallen uit. Weer niet of je in de buurt woont van scheveningen maar anders zou ik daar even langs lopen. Volgens mij is die beach challenge één dezer dagen weer

3

Re: gezocht enkelbandje championchip

Sonja M schreef:

Hallo duathleet,
Het lukte niet via de mail dus dan maar even zo:
Een vriend van mij doet in scheveningen altijd mee aan de beach challenge. Daar delen ze volgens mij die bandjes bij tientallen uit. Weer niet of je in de buurt woont van scheveningen maar anders zou ik daar even langs lopen. Volgens mij is die beach challenge één dezer dagen weer

Nou ik woon niet echt in de buurt van scheveningen. Maar als iemand zo'n bandje voor mij kan scoren zou heel fijn zijn. Het kan als brievenbuspost wel verzonden worden denk ik.

4

Re: gezocht enkelbandje championchip

Je kan die dingen ook gewoon kopen. Beetje dure prijs.

http://www.sanden-sports.nl/default.php … kelID=2839

5

Re: gezocht enkelbandje championchip

Ik heb er nog wel een paar liggen hier thuis... mail me anders ff: d.scheltinga@gmail.com

6

Re: gezocht enkelbandje championchip

Inmiddels voorzien

7

Re: gezocht enkelbandje championchip

ik zoek er ook nog eentje.. iemand nog eentje toevallig?

8

Re: gezocht enkelbandje championchip

je kunt ze gewoon bestellen op sandensport.nl er zijn twee versies: 9,95 of 14,95, de goedkoopste is prima naar mijn beleving

Groet
Wilma

Winnaars zijn een deel van de oplossing, verliezers een deel van het probleem.
Ik ben een winnaar.........