1

Onderwerp: Decathlon Racefietsen

Heeft er iemand ervaring met een racefiets van Decathlon?

Prijsgewijs zien ze er wel leuk uit!
Maar heb je dan ook wat?

Of toch maar beter nog een jaartje doorsparen voor iets anders?

2

Re: Decathlon Racefietsen

Ik vind het niks !  Koop voor dat geld  een andere fiets of een goede gebruikte .
Rapido

triathlon is 3 x beter

3

Re: Decathlon Racefietsen

mwah,

als ik testen zie in Fiets of een soortgelijk blad bijvoorbeeld komen ze er redelijk af (helaas geren concreet voorbeeld, het is wel even geleden dat ik hierover heb gelezen)..

Meestal zijn de fietsen in het Decathlon budget in betere versies te krijgen bij Rose.nl of Canyon.com, die ook vaak goed getest worden door de Duitse Tour magazin of Cyclo. Zeker als je iets naar je zin kunt vinden in de outlet van Canyon kun je een goede fiets voor een mooie prijs vinden.

Succes (of met sparen of met kopen)

4

Re: Decathlon Racefietsen

Als ik bij canyon bij de outlet zoek krijg ik fioetsen tussen de 1000 en 6000 euro...

Bij de decathlon zocht ik in prijsklasse 500-700 euro.

zou dat mogelijk zijn om rond die prijs iets te vinden of is het dan enkel spijtig voor het geld

5

Re: Decathlon Racefietsen

ik ben bang dat je in die prijsklaase niets vind. Dan kun je beter een 2de hands kopen voor die prijs

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

6

Re: Decathlon Racefietsen

Voor 500 tot 700 euro is er niet veel keus en de fietsen zijn matig afgemonteerd wat de groep betreft
In de prijsklasse vanaf 1000 Euro tot 1500 heb je keus genoeg en wat een feit is dat de fietsen een stuk beter
zijn afgemonteerd
Een goede groep en het maakt miet uit of het van Shimano, Sram of Campagnolo is in die prijsklasse zit je altijd goed wat zeker niet onbelangrijk is je hebt er vaak een goede set wielen bij wat tevens het rijplezier een stuk aangenamer maakt
Wil je de fiets ook gebruiken voor triathlons koop dan een opzetstuurtje ( 100 Euro ) en je bent klaar voor de wedstrijden