1

Onderwerp: Aanbieding gels

Laatste dag(en) bij WIGGLE ................ 50% korting op de gels

http://www.wiggle.nl/triatlon/sportvoeding/

2

Re: Aanbieding gels

Ik kan geen gel meer zien man tongue Ik ga in het voorjaar m'n voorraad wel weer bekijken

3

Re: Aanbieding gels

Smeer maar in je haar.  big_smile

4

Re: Aanbieding gels

petitmas schreef:

Laatste dag(en) bij WIGGLE ................ 50% korting op de gels

http://www.wiggle.nl/triatlon/sportvoeding/

Wel superprijzen, thx voor je berichtje!

5

Re: Aanbieding gels

Nog even wat besteld. By the way de Powerbar repen zijn ook voordelig tov andere aanbieders.

6

Re: Aanbieding gels

Die powerbar repen is maar een kleverige zooi.

7

Re: Aanbieding gels

Dat is inderdaad zo, beetje plakkerig maar ik krijg ze goed weg.
Wat gebruik jij dan?

ronnyke schreef:

Die powerbar repen is maar een kleverige zooi.

8

Re: Aanbieding gels

Ik gebruik nu qua repen deze van sis. Ik gebruik eigenlijk zowiezo niet veel repen want zo lekker vind ik ze op zich niet en op wedstrijd gebruik ik enkel gel. Eigenlijk eet ik het enkel op lange fietstochten en net voor een wedstrijd.

9

Re: Aanbieding gels

Ronnyke..........ik had geen beter antwoord kunnen bedenken :-)
Ik kreeg de tip om de repen te gebruiken als je WEL gaat trainen en GEEN tijd hebt om ruim van te voren goed te eten.

Als ik in de ochtend een uur buitenwater ga (ging) zwemmen dan neem ik een uur van te voren een reep ( http://www.vitaminstore.nl/sports/spier … roei/P1095 )
Concept werkt voor/bij mij perfect.

Ik eet nooit meer repen op de fiets, alleen maar vloeibaar, training en wedstrijd.

Voor degenen die het niet weten : je maag en maag-darmkanaal functioneert een HEEL STUK minder wanneer je intensief aan het sporten bent. Dus het duurt ook nog eens veel langer voordat de energy uit je reep op de juiste plaats is aangekomen  tongue

Verklaart bij mij meteen waarom de powerbar (plak)repen niet mega effectief waren in Almere destijds  lol
Afgelopen jaar HEEL VEEL geleerd  roll

10

Re: Aanbieding gels

Misschien eens de energie repen van UP Sportvoeding proberen, ik stuur er graag eentje op om te proberen.

http://triathlon-producten.nl/index.php … repen.html

11

Re: Aanbieding gels

Erwind............nog een keertje :

Voor degenen die het niet weten : je maag en maag-darmkanaal functioneert een HEEL STUK minder wanneer je intensief aan het sporten bent. Dus het duurt ook nog eens veel langer voordat de energy uit je reep op de juiste plaats is aangekomen   tongue

En ik schreef dat ik wel repen eten, maar dan een uur voor de training. Er zijn geen repen die WEL snel en op de juiste manier door je maag-darmkanaal gaan als je op wedstrijdniveau aan het presteren bent

Maar wel leuk dat je het aanbiedt

12

Re: Aanbieding gels

nog steeds in de aanbieding gelukkig.
Moest nog effe binnenbandjes hebben en 2 nieuwe buitenbanden dus gelijk maar weer pakket High5 gelletjes gekocht.

Krijg die dingen tijdens sporten echt goed weg en blijf ze altijd weer bestellen

13

Re: Aanbieding gels

Voor degene die wel repen gebruiken zijn deze van UP wel een aanrader. Ik gebruik er nu de sportdrank van deze is echt wel in orde. Juist de gel's vind ik wat minder.

14

Re: Aanbieding gels

Erwind....heb nog even naar je reep gekeken. Die heeft iets meer dan 26 gram koolhydraten per reep van 40 gram.

Wat neem jij dan, laten we zeggen tijdens een halve triathlon, nog meer tot je tijdens het fietsen PER UUR?

15

Re: Aanbieding gels

De kortingen op de site zijn gewoon onzin te noemen. Overal staat 43/50% korting. Echter is de prijs vrijwel hetzelfde of nauwelijks goedkoper dan bij een ander.

Zeker zo'n site die al zijn prijzen verhoogt om vervolgens een week erna korting te geven.

16

Re: Aanbieding gels

Idd op de meeste sites staat alles al scherp geprijst en die 50% korting word verrekend op de adviesprijs. Of  je krijgt er die al of bijna overtijd zijn.

17

Re: Aanbieding gels

De High5 producten zijn bij Wiggle echt een stuk goedkopen dan bij overige shops.
Af en toe dan ook nog 2 voor 1. Nog niet meegemaakt dat gels/sportvoeding van High5 bij Wiggle tegen de houdbaarheidsdatum zat.

18

Re: Aanbieding gels

http://www.wiggle.nl/high5-energiegel-2 … de-smaken/ voor de liefhebbers

19

Re: Aanbieding gels

Ik heb deze week eens een testpakket met de gel's van Wiggle zelf ik had er al positieve dingen over gelezen. Die vallen echt reuze mee heel goed van smaak en niet te waterachtig van textuur ook al zijn ze isotoon. Ze bevatten wel maar 22gr Kh dus je moet wel iets meer gebruiken en ook de verpakking is reuze handig. En ze zijn vooral vrij goedkoop (voor de Nederlanders)

20

Re: Aanbieding gels

Ik heb een proefpakket Flapjacks en die bevallen mij uitstekend.
Het zijn wel flinke blokken, dus voor onderweg is het slim ze vast voor te snijden.
Maar erg voedzaam, heerlijk van smaak, niet te droog of te klef. Prima wel.

21

Re: Aanbieding gels

Ikzelf eet eigenlijk nooit vaste voeding tijdens training of wedstrijd.