1

Onderwerp: High5 energy

Hoi

Vroeg het me al een tijdje af maar ik kom er niet achter. Wat zijn de verschillen tussen :

High5 Energy Source Plus 2.2KG
High5 Energy Source 2.2kg - Wiggle Exclusive
High5 Energy Source 2.2kg Tub

Afgezien van de prijs dan  tongue
Ze hebben alle drie een verhouding 2:1  carb - fructose

Ben heel erg benieuwd

2

Re: High5 energy

Volgens mij is plus ook met cafeine toegevoegd. Ik gebruik zelf de gellekes van High 5 en daar heb je ook de plus en de niet plus variant, daar is de toevoeging van caffeine in de plus variant dus het enige verschil voor zover ik het weet.

Denk dat de Wiggle exclusive en de Tub gewoon een verschil qua verpakking is, niet zozeer het product, maar wellicht kun je dat op de productpagina achterhalen. Een tub is volgens mij zo'n latexemmer wink

3

Re: High5 energy

Plus: inderdaad met extra caffeine

2:1 fructose sports drink for racing. With a moderate caffeine content.

4

Re: High5 energy

De Wiggle Exclusive is volgens mij die mojito smaak, maar weet het niet 100% zeker.

To Finish You Have To Start!
-Ironman 70.3 Miami -- Ironman Barcalona -
What's next?
--Ironman Kalmar 2015

5 Laatst bewerkt door petitmas (08-12-14 18:56:07)

Re: High5 energy

Het viel me op dat de prijzen zo gigantisch uiteen lopen van ± 17 - 23 - 31 euro
Gaat mij alleen om de koolhydraadjes tijdens een normale training, dus kan dan volstaan emt de goedkoopste, want die hoeveelheden zijn wel in alle 3 gelijk.

Dank voor de snelle respons

Annelies..............leuk shirt heb je aan  tongue

6

Re: High5 energy

Ze zijn weer in de aanbieding bij Wiggle
High5 energiegel 20 x 38g sachets
doos a 20 stuks a € 13,13
Meteen maar weer paar doosjes besteld.
Prima weg te krijgen. Zijn niet van die slijmerige scherpe gelletjes zoals je weleens bij andere merken hebt.

7

Re: High5 energy

Ik ben meer van hun wedstrijd pakketten. Niet duur, zit lekker veel verschillende dingen en smaken in en gratis bidon.

Ik heb wel eens de fout gemaakt om 2kg poeder te kopen. Hoef die smaak nu echt niet meer te proeven...

8

Re: High5 energy

racechinees schreef:

Ik ben meer van hun wedstrijd pakketten. Niet duur, zit lekker veel verschillende dingen en smaken in en gratis bidon.

Goeie tip! Ik heb maar eens zo'n pakket besteld. Ben benieuwd.

racechinees schreef:

Ik heb wel eens de fout gemaakt om 2kg poeder te kopen. Hoef die smaak nu echt niet meer te proeven...

:-D

/Herman

9

Re: High5 energy

Heb net 4 kilo besteld van dat poeder............mmmmmmmmmmmmm