1

Onderwerp: Strong Viking Run (Mud edition)

A.s zaterdag de strong viking run in Wijchen.
Zelf doe ik de 19 km en heb geen tijds doel, doe met wat vrienden mee dus vooral veel plezier hebben!
Vorig jaar wel de Water edition gedaan, ook 19 km met een tijd van +/- 2 uur.

Meer mensen hier op het forum die mee gaan doen?

2 Laatst bewerkt door Stefan.T (31-03-15 16:58:26)

Re: Strong Viking Run (Mud edition)

Helaas niemand hier op het forum meegedaan?
Misschien voor een volgende editie? Er zijn nog genoeg edities om mee te doen en zeker de moeite waard!
Om een kleine impressie te krijgen van de obstacle run heb ik een verslag geschreven.
http://www.swimbikesurvive.com/2015/03/ … d-edition/

Laat maar weten of jullie ook een keer mee gaan doen?

3

Re: Strong Viking Run (Mud edition)

Ik doe bewust niet aan dit soort dingen mee, ik word dan te competitief en door allerhande obstakels zal ik me ongetwijfeld op een knullige manier blesseren.

4

Re: Strong Viking Run (Mud edition)

Na zomer van plan mee te doen met zoiets. Lijkt me wel leuk, maar ben wel bang voor blessures!

5

Re: Strong Viking Run (Mud edition)

Een goede vriend van mij heeft vorig jaar zijn rug gebroken bij het meedoen aan een obstacle run, het net waaraan hij moest hangen zat niet goed vast...
Uiteraard geeft dit geen goed beeld van een gemiddelde obstacle run, maar ik ben hierdoor toch wat huiverig geworden om mee te doen aan dit soort dingen, verder dan trailrun ga ik dus niet wink

6

Re: Strong Viking Run (Mud edition)

Dit soort fratsen haalde ik 30 jaar geleden uit toen ik in militaire dienst zat, moet ik ivm blessuregevaar nu als 50+-er niet doen. Maar als ik jong was zou ik er aan mee doen, lijkt me hartstikke leuk.