1

Onderwerp: Kwart Brive

Volgende week zondag kwart van Brive. Zwemmen in een meer, fietsen en lopen om het meer heen.
Fietsen is zwaar, steile klimmetjes. Lopen is redelijk vlak maar wel elke keert kort een dijkje, heuveltje dan wel taluutje op. Kuitenbrekertjes dus.

Tijden? Ik heb de wedstrijd 2x gedaan, 1 keer 2.32 en 1x 2.08 ............ inderdaad, parcours was niet gelijk dus geen idee wat ze nu uit de hoed hebben getoverd. Vorige jaar zwom ik 21 min terwijl in 2010 de winnende zwemtijd 24 min was  tongue

We gaan eht zien, alles beter dan in Sireuil, de longen en bronchiën zijn weer schoon

2

Re: Kwart Brive

Er zullen niet veel andere mensen uit het forum meedoen! ;-) Maar waar ligt dit precies?

3

Re: Kwart Brive

Hahaha.............ik weet zeker dat er niemand van het forum meedoet.
Brive la Gaillarde ligt aan de snelweg "Parijs - Orleans - Limoges - Brive - Toulouse"

De Limousin misschien wel eens van gehoord? De mooie bruine Limousin koeien  tongue

Maar ik schrijf gewoon over de paar wedstrijden die ik hier doe, anders zit ik ook alleen maar te lezen wat anderen doen  lol

4

Re: Kwart Brive

Groot gelijk, hoor, ik vind het wel leuk, een paar van die 'exotische' wedstrijden tussendoor!

Louise

5

Re: Kwart Brive

Beetje zonneschijn is altijd mooi meegenomen daarom heb ik me gisteren ingeschreven om in November de marathon van Porto te lopen. Gemiddeld 23graden daar dan, dus nog enkele dagen vakantie aanbreien  tongue

6

Re: Kwart Brive

Mooi doel Ronnyke.............succes met de voorbereiding

7

Re: Kwart Brive

Daaristiedan

Nou, start was wat vroeger dan anders...............wekkertje om 05.30 want ik moest een kleine 2 uur sturen. Start 09.15

Prachtig weer en door het vroege tijdstip niet al te heet, slechts 26 graden bij het lopen. Voor zwemmen en fietsen was het perfect. Watertemp 20 graden, niet mis mee.

Eigenlijk wel een lekkere wedstrijd gedraaid. Ik heb er helemaal niets te zoeken want ik ben totaal geen klimmer. Ik zie ze zo bij me wegrijden terwijl ik toch echt zone 5 omhoog fiets. maar goed, de omgeving is prachtig en ik doe het voor mijzelf.

Zwemmen was 24 min en daarna de fiets op. Was mijn 3e deelname daar en voor de 3e kaar was het fietsparcours gewijzigd. 4x Rondje van 10km met flink wat hoogtemeters. Ik haalde net de 30 gemiddeld en was rond de 1.21 a 1.22 terug (was ruim 41 km)

Lopen was continu klein heuveltje op en weer af en dat 10km lang. Met 46 min mag ik tevreden zijn 2 weken na de keelontsteking. ben op de goede weg terug. Eindtijd was 2.35 en voor de statistieken..................de winnaar loopt niet onder de 2 uur hier tongue

Op naar de halve van Gueret

8

Re: Kwart Brive

Mooie prestatie! En wauw, wat een ambiance!