1

Onderwerp: Garmin Connect workout exporteren ?

Wanneer ik in Garmin Connect een workout maak kan ik deze dan bijvoorbeeld mailen naar iemand anders?
Ik heb bijvoorbeeld een 920XT en iemand anders een 910XT en wil mijn workout delen zodat de ander deze niet opnieuw hoeft aan te maken. Kan dit?

2

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Ja, dat kan.

Je kan een workout exporteren uit Garmin Connect door naar je workout te gaan, dan rechtsboven bij het tandwieltje krijg je een lijst met "exporteren naar ..".
Importeren kan handmatig door naar activiteiten te gaan. Hier staat bovenaan rechts als het goed is  "Handmatig uploaden". Kies je bestandje en klaar smile

3

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Beste Youri,
Bedankt voor je reactie. Een gedane activiteit kan ik exporteren en importeren maar een geplande workout niet.
Wanneer ik een schema maak om bijvoorbeeld te intervallen wil ik deze kunnen delen met iemand anders zodat wij deze samen kunnen afwerken. Ben misschien een beetje een noob maar kan het niet vinden in het workout menu. :-(
Kan workout wil verzenden naar toestel, wissen of kopie maken maar een kopie maken die ik bijvoorbeeld kan mailen lukt mij niet.

4

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Sorry Emiel, ik had je verkeerd begrepen sad

Ik denk inderdaad dat een workout niet mogelijk is om te versturen; zelf kan ik niks vinden ook om een workout te exporteren.

5 Laatst bewerkt door FrankGNL (03-11-15 14:28:14)

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Wat je mischien kan doen, is je workout naar je 910xt sturen (op de normale manier), dan via finder voor mac of explorer voor windows browsen naar je 910XT en daar de workout (fit file) kopieren en dan doormailen en dan moet hij hem neerzetten op de 910xt.

Bij de 920XT heb je een folder NEWFILES, waarje die dan neer kan zetten, weet alleen niet hoe dat bij de 910 zit

6

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Dat is een slimme oplossing Frank. Ik programmeer workouts vaak direct op m'n horloge maar voor mijn 910 is dit iig de folder waar je kunt zoeken: C:/Users/*username*/Appdata/Roaming/Garmin/Devices/*Device#*/ en dan neem ik aan workouts. Zorg wel dat je verborgen mappen kunt zien want de map Appdata is bij mij iig een hidden folder. Dit is voor PC, mac geen idee.

7

Re: Garmin Connect workout exporteren ?

Ga het proberen! Thanks Frank.