1

Onderwerp: Trainingswielen?

Welke trainingswielen zouden een goede zet zijn?

Easton EA50
Fulcrum racing 7
Mavic aksium

of nog andere aanraders? liefst niet hoger dan een 250 euri

2

Re: Trainingswielen?

De Aksiums rijdt mijn vrouw mee, zij is er super tevreden over. Comfortabele en sterke wielen, nog nooit een slag oid. (in 5000km) ... Ze lopen ook soepel...

De Eastons hoor ik "in de wandelgangen" dat ze degelijk en goed zijn (maar dat kan ook imago zijn, ik ken niemand die dit types Easton heeft)

Fulcrum heb ik mijn carbon wielen van, en die zijn super! Maar of dat ook voor de Fulcrum 7 geld geen idee...

Shimano en Campagnolo (ik weet niet wat voor groep je hebt) bieden ook wielsets aan in die prijsklasse. Bij Shimano heb je zelfs redelijk veel keuze voor 250 Euro.

Succes met kiezen...

3

Re: Trainingswielen?

Mijn trainingswielen heb ik afgelopen zomer gekocht bij Math Salden in Limbricht. Shimano Ultegra naven en DRX velgen. Waren afgeprijsd van €229  naar €119. Spanasjes zaten er niet bij, maar voor iets van €8 kom je al een heel eind. Geen idee of ze nu ook iets dergelijks in de aanbieding hebben, dus kijk eens op hun site. En nee, ik heb geen aandelen. Anders misschien Roseversand?
Succes.

4 Laatst bewerkt door mister_arby (02-10-08 15:49:27)

Re: Trainingswielen?

salden heeft nu kysrium elite in de aanbieding voor 300 eu. Dan heb je een goed setje te pakken. Helaas boven je budget. Zijn genoeg alernatieven voor 250 eu. Wellicht kun je iets specifieker zijn? allround, klim, aero?

5

Re: Trainingswielen?

Zoek voor een allround om te trainen en ook te gebruiken voor wat triathlons volgend seizoen.

Maar ik ga waarschijnlijk voor de easton EA50,
de lokale fietsboer heeft nog een setje staan voor een redelijke prijs, en zo gek scheelt die prijs niet van Salden