1

Onderwerp: Wetsuit

Ik heb me donderdag, na testzwemmen, een nieuw wetsuit aangeschaft. Merk is 2XU, uit Australie. Type E:1.
En het zwemt fantastisch. Voor mijn gevoel lig ik belachelijk hoog in het water, met als gevolg dat de beenslag meer lucht in beweging lijkt te brengen dan water. Maar een snelheid die aan het onwaarschijnlijke grenst. Degene van wie ik het ding gekocht heb is normaal veel sneller met zwemmen dan ik, en die gaf aan dat hij moeite moest doen om me bij te houden, terwijl hij normaal op de kilometer minuten sneller is dan ik.
Ik ben er dus best wel blij mee. Komend seizoen eens zien wat voor tijden ik dan zwem.

2

Re: Wetsuit

Paul851 schreef:

Degene van wie ik het ding gekocht heb is normaal veel sneller met zwemmen dan ik, en die gaf aan dat hij moeite moest doen om me bij te houden, terwijl hij normaal op de kilometer minuten sneller is dan ik.

Goed verkoop praatje van diegene! haha!

maar mooi wetsuit hoor, heb ik ook eens mee gezwommen alleen geen een van alle 2XU zat mij echt optimaal, wat ik wel goed vindt is de hoge opsnede bij de pijpen.

3

Re: Wetsuit

Dit is zeker een mooi en goed wetsuit. Ik heb er ook mee gezwommen en ik vond vooral de sluiting bij de Nek/keel lekker laag uitgesneden zodat je niet zo'n drukkend gevoel op je keel krijgt.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME