1 Laatst bewerkt door Louise (25-12-15 21:04:08)

Onderwerp: Data Vrouwentriathlons bekend

De data van de Vrouwentriathlons voor het nieuwe seizoen zijn bekend: 3 juli Utrecht en 28 augustus Beesd. Dit jaar niet in Nijeveen. Wel nog op 26 maart de zwemloop in Utrecht, ook voor mannen en kinderen. Daar kun je je al voor inschrijven. Zie vrouwentriathlon.nl

Louise

2

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

De inschrijving voor de Vrouwentriathlons in Beesd en Utrecht is net geopend!

Louise

3

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik heb mij afgelopen week voor beide wedstrijden ingeschreven. Heb er al weer zin in smile.

4

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ha Louise,
ben jij er a.s. zaterdag ook in Utrecht?

5

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ja, aan de inschrijfbalie. Kan niet missen dus!

Louise

6

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ha leuk! Tot zaterdag dan!

7

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik ben banen tellen voor serie 1-3 en mag zelf om 17.05 eens kijken hoe het ervoor staat.

Toch wel spannend, eerste wedstrijdje van het jaar!

8

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Leuk, zie ik jou ook Linda! (Herken je wel aan je kuit wink )

Ik moet om 16.45 in baan 2.
Ben ook benieuwd hoe t gaat. Heb afgelopen zaterdag mn zwemtest verkloot en kan momenteel max 2km hardlopen vanwege een blessure. Perfecte voorbereiding... *kuch*

9

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

En, hoe is het gegaan? Ik heb niks van de wedstrijd meegekregen van achter de inschrijftafel, en zodra de inschrijving sloot, moest ik weg. Ik heb jou gemist, Linda, bij het inschrijven. Maar Hedcandy wel gezien. Het was weer leuk om te doen, en het was in elk geval minder koud dan vorig jaar. Wel veel no-show, viel ons op. Bij één startserie bleef een hele baan leeg!

Louise

10

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik vond het superleuk om te doen!
Wel lastiger om te lopen na het zwemmen dan na het fietsen vond ik, ik ben altijd wat dizzy na het zwemmen.
Wij hadden er 1 minder in de baan, met drie was lekker rustig (al zaten we elkaar nog steeds wat in de weg ondanks een afspraak van te voren haha).
Linda telde bij mij de banen, Louise idd gezien bij de inschrijving, leuk!

Ik was tevreden met mn zwemtijd van net boven de 8 min, lopen ging beter dan verwacht want geen last van mn knie. Geen idee wat mn tijd was, de uitslagen volgen nog. Ik ben blij als ik incl wissel onder de 40 min blijf.

Ik vond het weer super georganiseerd en een erg leuke wedstrijd!

11

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Louise gezien bij t inschrijven, Hedcandy bij t zwemmen.

Gigasnel! En ik snapte nu pas weer waarom ze mn kuit zou herkennen big_smile

Zelf een druk dagje, eerst foto's, daarna banen tellen en nog zelf zwemlopen. Zwemmen ging boven verwachting, eindtijd 10:30 geloof ik. Dat is na 3 weken trainen een verbetering van mn PR met driekwart minuut. Binnen 10 min moet dit seizoen dus echt wel lukken.

Daarna veel moeite om mn ademhaling weer onder controle te krijgen, heeft me 2 km gekost. Maar toch nog wat vrouwen kunnen inhalen  en in 23:55 t loopparcours afgelegd.

Ben benieuwd naar mn totaaltijd, maar hier al erg tevreden mee.

12 Laatst bewerkt door Hedcandy (27-03-16 20:35:52)

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Wel jammer dat de uitslag zo lang op zich laat wachten...
*ongeduldig*

Edit, uitslagen online.
Helemaal niet ontevreden, 8.03 zwemmen en 28.58 lopen incl wissel.
Dat is sneller dan ik de afgelopen weken was met lopen. Blij mee!

13

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Zwemmen nog sneller dan ik dacht 0:10:22, maar wel lang gewisseld. Daardoor looptijd van 0:25:16 en totaal 0:35:38.
Ach ja, als dat t enige is wink

14

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Netjes hoor Linda! Snelle looptijd! Daar kan ik alleen nog maar van dromen wink

15

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Leuk verslagje: http://transition.nl/2016/03/meijden-ze … loop-lint/

16

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Hedcandy schreef:

Wel jammer dat de uitslag zo lang op zich laat wachten...
*ongeduldig*

Sorry hoor wink De webredacteur (ondergetekende) was op vakantie. Ik heb vorige week zondagochtend om kwart over 3 wintertijd nog de foto bij het wedstrijdverslag voor de nieuwsbrief gezet, en daarna was ik naar Portugal en kon ik even niets betekenen. Maar ik ben er weer!

Louise

17

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Hahaha geeft niet hoor...ik was gewoon benieuwd natuurlijk. Gelukkig duurde het niet al te lang.

Hopelijk heb je het lekker gehad in Portugal!

18

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ja, was lekker! Dik 18 uur gefietst, waarvan één keer bijna 6 uur en dat was het doel. Alles heel rustig, zelfs de klimmetjes ingehouden opgereden, want het is nog vroeg in het seizoen. Verder een beetje gelopen - en drie boeken uitgelezen. Het was de hele week stralend zonnig, dus ik heb in één klap enorme vormstrepen gekweekt! Het was geen heel makkelijk fietsgebied, de oostelijke Algarve, vonden we, o.a. door slechte kaarten. Maar desalniettemin genoten!

Louise

19

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

En, doen er nog forummers mee aanstaande zondag in Utrecht? Ik ben er als persmuskiet en zal dus ergens bij de finish staan met een notitieblokje in de aanslag, en verder doe ik wat hand- en spandiensten.

Louise

20

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik ben aanwezig op de 1/8 afstand. Gezien het afgelopen weekend erg fijn ging tijdens de sprintafstand in Amsterdam (01:18:21) hoop ik komend weekend rond de 01:15 te finishen smile
Deze week nog een keer parcours verkennen op de fiets en dan gaat het wel weer goed komen denk ik zo! smile

21

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Leuk, Marloes, kijken of we elkaar kunnen treffen! Het is wel relatief lang fietsen voor een 1/8, hè: 24,6 km (zie http://www.vrouwentriathlon.nl/wedstrij … utrecht/).

Louise

22

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik ben er helaas niet.
Heb een competitiedag met de motor en kan er niet nog een missen anders lig ik uit het klassement daar.
Wel jammer want had graag weer meegedaan. Volgend jaar dan maar!

23

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

ik ben er ook bij!
Heb er in ieder geval veel zin in smile

24

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Ik ben er ook, het wordt m'n triathlon-ontmaagding wink 1/16. Gisteravond de Open Water Clinic gevolgd voor beginners, maar dat viel nog behoorlijk tegen haha. Door het watertemperatuur voelen me armen zwaarder, golfjes, ik maak m'n slag niet af, je laat je opjutten door de rest, etc. etc. Bij borstcrawltraining in het zwembad zwemmen we in een uurtje 1400-1800m, en 250m BC achtereenvolgend is inmiddels redelijk appeltje-eitje. Maar gisteren hooguit 50% BC gedaan, 50% SS. We gaan het meemaken.

Primaire doel: heelhuids finishen. Secundaire doel: finishen binnen het uur. Tertiaire doel: proberen m'n vriendin en m'n nichtje voor te blijven die ook voor het eerst meedoen wink

25

Re: Data Vrouwentriathlons bekend

Leuk - posten jullie je startnummer? Dan kan ik naar jullie uitkijken!

Louise