1 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (25-07-16 08:54:33)

Onderwerp: Leiderdorp 14/8

Deze wedstrijd speciaal uitgezocht voor een goede tijd, dus daar ga ik dan ook maar eens mijn best voor doen.

Zwemmen 2500 m: 55 min met, 1h05 zonder wetsuit
T1: 3 min
Fietsen 87 km: 2h55
T2: 2 min
Lopen 20 km: 1h50
Totaal: 5h45-5h55, in elk geval binnen de 6 uur!

Kan ik ergens de huidige watertemperatuur in het kanaal vinden? Ik ga in elk geval veel zonder wetsuit trainen, dan kan het met alleen maar meevallen wink

2

Re: Leiderdorp 14/8

87 km fietsen in 1 uur 55 minuten is wel bizar snel.
Maar aan de tataal tijd te zijn verwacht ik dat je er een uurtje langer over gaat doen wink

3 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (25-07-16 08:55:20)

Re: Leiderdorp 14/8

wilagro schreef:

87 km fietsen in 1 uur 55 minuten is wel bizar snel.
Maar aan de tataal tijd te zijn verwacht ik dat je er een uurtje langer over gaat doen wink

Haha, check big_smile

Als ik dat toch ooit nog s zou halen. Voor nu houd ik het even bij 30 km/h.

4

Re: Leiderdorp 14/8

En er kan nog vanalles veranderen aan het zwemparcours: http://www.triathlonleiderdorp.nl/provi … euwe-kade/

5

Re: Leiderdorp 14/8

Op Facebook geven ze al aan dat de kade op tijd klaar gaat zijn. We moeten alleen een meter van de kant af blijven (ook/met name publiek) zodat de nieuwe muur niet wegzakt.

Zelf doe ik mee op de OD, meer als lange trainingsdag om ervaring op te doen:
Zwemmen 1500m: 28.00
T1: 3.00
Fietsen  40 km: 1.20.00
T2: 2.00
Lopen 10 km: 52.00

Totaal: 2.45

Sneller zou leuk zijn, maar voornaamste doel is plezier hebben en met een beter gevoel finishen dan Weert.. man, wat was ik toen kapot lol

Wellicht ben ik al aanwezig bij de start van de halve, hangt er vanaf of verenigingsmaatje vervoer kan vinden.

6

Re: Leiderdorp 14/8

Oh, en de temperatuur van het weekend was 23 graden, dus als het zo blijft geen wetsuit!

Ze plaatsen zo af en toe updates op https://www.facebook.com/Saton-Optiek-t … 2/?fref=ts

7

Re: Leiderdorp 14/8

Youri schreef:

Oh, en de temperatuur van het weekend was 23 graden, dus als het zo blijft geen wetsuit!

Ze plaatsen zo af en toe updates op https://www.facebook.com/Saton-Optiek-t … 2/?fref=ts

Dankje! Ik zag dat ik ze nog niet geliked had, toch wel een handige bron van updates.

8

Re: Leiderdorp 14/8

Succes! En hopelijk ben je niet verkouden deze keer Youri!

9

Re: Leiderdorp 14/8

Bedankt, op het moment gelukkig nog niet! wink
Een mens moet toch excuusjes hebben he tongue

10

Re: Leiderdorp 14/8

Ik heb deze al een tijdje staan met een *tje. Oftewel volle bak. Natuurlijk is het afhankelijk van de water temperatuur. Maar hopelijk kan ik mij verbeteren tov vorig jaar. Ik durf nog geen tijden te noemen, in 2015 was het iig 2:11.

-- M

11 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (29-07-16 13:14:37)

Re: Leiderdorp 14/8

http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ … _regionaal

Vrijwilligers alvast bedankt!

12

Re: Leiderdorp 14/8

Word al 2 nachten wakker omdat ik geen lucht krijg. Zelfs alle puffertjes helpen niet meer. Vraag me dus af of dit een ernstige serie van astma aanvallen is of een longontsteking. Morgen maar eens bij de longverpkeegkundige langs. Vrees t ergste voor deelname sad

13

Re: Leiderdorp 14/8

LindaRotterdam schreef:

Word al 2 nachten wakker omdat ik geen lucht krijg. Zelfs alle puffertjes helpen niet meer. Vraag me dus af of dit een ernstige serie van astma aanvallen is of een longontsteking. Morgen maar eens bij de longverpkeegkundige langs. Vrees t ergste voor deelname sad

Allergie?

14

Re: Leiderdorp 14/8

roojoo schreef:
LindaRotterdam schreef:

Word al 2 nachten wakker omdat ik geen lucht krijg. Zelfs alle puffertjes helpen niet meer. Vraag me dus af of dit een ernstige serie van astma aanvallen is of een longontsteking. Morgen maar eens bij de longverpkeegkundige langs. Vrees t ergste voor deelname sad

Allergie?

Nope. Toch gewoon een verkoudheid en astma. Net gehoord dat t geen ontsteking is en dat ik als ik me beter voel (geen koorts ed) best mag proberen te sporten. Goed zal t niet gaan. Maar wie weet!

15

Re: Leiderdorp 14/8

Als die verkoudheid over is voor het weekend zou dat best nog eens mee kunnen vallen. Sterkte!

16

Re: Leiderdorp 14/8

Beterschap Linda!

17

Re: Leiderdorp 14/8

Oei, beterschap!

Loop hier wel beetje te snotteren, maar gelukkig niet zo serieus als in Weert, dus verwacht er wel fatsoenlijk doorheen te komen.. zeker na de rust deze week door al het overwerk tongue

Mocht je er zondag zijn zie ik je misschien al voor de start, rij samen met een clubgenoot die de halve doet wink

18

Re: Leiderdorp 14/8

Beterschap Linda en succes als je aan de start verschijnt!

19 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (09-08-16 10:31:44)

Re: Leiderdorp 14/8

Dankjewel allemaal. Ik ben niet zo goed in dat afwachten big_smile

Leuk, Yoeri, ik heb startnummers 522 zie ik net. Laat zaterdagavond nog wel even weten of ik er bij ben.
Doen trouwens echt weinig vrouwen mee, 4 V24+ en 4 V40+.

20

Re: Leiderdorp 14/8

LindaRotterdam schreef:

Dankjewel allemaal. Ik ben niet zo goed in dat afwachten big_smile

Leuk, Yoeri, ik heb startnummers 522 zie ik net. Laat zaterdagavond nog wel even weten of ik er bij ben.
Doen trouwens echt weinig vrouwen mee, 4 V24+ en 4 V40+.

Als ik dan een willekeurige dame van de halve aanspreek heb ik dus een 1/8 kans dat ik goed zit wink

Startnummer 148 hier smile

21

Re: Leiderdorp 14/8

Iets voor jou LindaRotterdam zie in jou geval vooral op de nek check http://losseveter.nl/2016/08/09/als-je- … l-starten/

22

Re: Leiderdorp 14/8

Ik heb een leenfiets van iemand van het forum aangeboden gekregen, en dat biedt perspectief voor zondag. Ik ga dan toch maar met mijn billen bloot:

Zwemmen: 0:25:00
T1:             0:01:30
Fietsen :     1:01:00
T2:             0:01:30
Lopen:        0:40:30
-----------------------
Totaal:       2:09:30

Ik mik op top 5.... hopelijk komt alles een beetje op zijn plek. Maar ik ga er in ieder geval wel voor. Spannend!

--M

23

Re: Leiderdorp 14/8

ronnyke schreef:

Iets voor jou LindaRotterdam zie in jou geval vooral op de nek check http://losseveter.nl/2016/08/09/als-je- … l-starten/

Sorry, maar ik weet niet zo goed wat ik met je advies moet. Als ik elke keer als ik last van m'n astma heb (longen zitten nu eenmaal onder de nek) niet moet starten, kan ik beter een andere hobby zoeken wink

Koorts houd ik inderdaad wel goed in de gaten.

24

Re: Leiderdorp 14/8

Voor astma patiënten is er nu goed nieuws normaal gezien. Er komt een pil uit die beter zou zijn dan puffers. Die zullen ze dan in de sportwereld ook graag zien aankomen ;-)

25

Re: Leiderdorp 14/8

ronnyke schreef:

Voor astma patiënten is er nu goed nieuws normaal gezien. Er komt een pil uit die beter zou zijn dan puffers. Die zullen ze dan in de sportwereld ook graag zien aankomen ;-)

Zo'n bericht zie ik elke paar jaar voorbij komen wink


Medicijnen doen hun werk, maar nog lang niet hersteld. Zit de hele dag slijm op te kuchen.

Zwemmen gaat aardig als ik m'n benen niet teveel gebruik en zie net dat er gelukkig met wetsuit gezwommen mag worden. Pfieuw. Fietsen ga ik vanavond even proberen en lopen zien we dan vanzelf wel. Misschien dat ik er wel 'doorheen' kan gaan, maar dat ga ik niet in training proberen. We gaan het zondag zien!