1 Laatst bewerkt door onthecountof23 (16-08-16 12:46:48)

Onderwerp: 1/8e triatlon Stroombroek

Puur voor de lol, op basis van mijn trainingsresultaten en om te kijken hoe dicht ik het in de praktijk benaderde...

Zwemmen: ca. 13 minuten
Wissel 1: mede afhankelijk van afstand tussen zwemwater-fietszone, acties loopschoenen aan, helm op, startnummer om 2,5 min
Fietsen: ca. 45 minuten
Wissel 2: als boven, acties helm af, startnummer in positie brengen
Hardlopen: ca. 33 minuten (mijn gemiddelde snelheid is toegenomen door start2tri, maar of me dat aan het eind van de rit nog lukt ...)

Nog één fiets, loop en zwemtraining en dan zondag aan de bak

2

Re: 1/8e triatlon Stroombroek

Succes!

3

Re: 1/8e triatlon Stroombroek

Alvast heel veel succes en vooral plezier .

4

Re: 1/8e triatlon Stroombroek

Succes en veel plezier! Ben benieuwd naar je resultaat!

5

Re: 1/8e triatlon Stroombroek

En dan is het alweer voorbij voor je het weet!

Zwemmen: 12:26 min
W1: 1:59 min
Fietsen: 52:48 min
W2: 1:13 min
Hardlopen: 33:36 min
Totaal:1:42:00 min

Uiteindelijk heb ik schoolslag gewommen, teveel onrust om me heen voor mijn pril ontluikende borstcrawl vaardigheden. Dat gezegd viel de tijd me echt reuze mee!
Bij het fietsen was er nogal wat tegenwind op lange stukken wat het tempo aardig drukte. Ik heb me gericht op mijn ademhaling en een cadans waarbij ik mijn benen niet zou opblazen. Dat is volgens mij prima gelukt want de 33:36 min is het dichtst dat ik bij mijn PR op de 5 km van twee jaar geleden ben gekomen. Alleen had ik toen niet dat zwemmen en fietsen ervoor gehad.

OK, definitief verkocht!

Els


onthecountof23 schreef:

Puur voor de lol, op basis van mijn trainingsresultaten en om te kijken hoe dicht ik het in de praktijk benaderde...

Zwemmen: ca. 13 minuten
Wissel 1: mede afhankelijk van afstand tussen zwemwater-fietszone, acties loopschoenen aan, helm op, startnummer om 2,5 min
Fietsen: ca. 45 minuten
Wissel 2: als boven, acties helm af, startnummer in positie brengen
Hardlopen: ca. 33 minuten (mijn gemiddelde snelheid is toegenomen door start2tri, maar of me dat aan het eind van de rit nog lukt ...)

Nog één fiets, loop en zwemtraining en dan zondag aan de bak

6

Re: 1/8e triatlon Stroombroek

onthecountof23 schreef:

OK, definitief verkocht!

Klinkt goed!

Louise